۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
میتوانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم

آخرین مصاحبه نوروزی: سعی می‌کنم خیلی زود برگردم

نوروزی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفته بود: خوشبختانه شرایط ما نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و با برد خیلی خوبی که خارج از خانه در برابر تراکتورسازی بدست آوردیم میتوانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم.
کد خبر : ۲۶۱۱۹۵
صراط: هادی نوروزی با اینکه کاپیتان پرسپولیس بود اما در رسانه‌ها خیلی کم‌رنگ بود. نه چهره آنقدر خوش‌عکسی داشت که مدام روی جلد و تیتر یک باشد، نه کارهای عجیب و غریب بلد بود، نه زبانش به حرف‌های تند می‌چرخید. هرازگاهی هم اگر مصاحبه می‌کرد، حرف آنقدر "تیترداری" نمی‌زد.

روزنامه پیروزی روز پنج‌شنبه گفتگوی مختصری با کاپیتان پرسپولیس انجام داد. او درباره مصدومیتش گفته بود: مصدومیت جزیی دارم و در حال فیزیوتراپی هستم و تمام تلاشم را می کنم هر چه سریع تر به میادین برگردم و با قدرت تیمم را همراهی کنم.

نوروزی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفته بود: خوشبختانه شرایط ما نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و با برد خیلی خوبی که خارج از خانه در برابر تراکتورسازی بدست آوردیم میتوانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم. هجمه های زیادی اخیرا بر علیه تیم بوجود آمده است، امیدوارم باشگاه در این مورد خوب مدیریت کند، چرا که ما تیم خوبی داریم و کادرفنی هم فوق العاده است و باید برانکو بتواند در آرامش برنامه هایش را پیاده کند.

شاید هرکس دیگری جای نوروزی بود، در اوضاع اسف‌بار مالی این تیم، جملات آن‌چنانی می‌گفت اما نوروزی گفته بود: شرایط و مشکلات مالی در همه جا وجود دارد، اما نباید فراموش کرد که ما هم مشکلات خودمان را داریم، اما مطمئنا به زودی این مشکلات حل خواهد شد.

همین! این گفتگوی بازیکنی بود که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می‌بست.


منبع: وبسایت نود