۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
تداوم ذوق‌زدگی با گذشت 2 سال از پیروزی میلیمتری

10 تملق عجیب از رییس‌جمهور/ در صورت شکست روحانی مردم انقلاب می‌کنند!

صحبت‌هایی که در ادامه می‌خوانید، طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر از جانب برخی چهره‌های دولتی و چهر‌های جریان خاص، در شأن و منقبت رئیس کابینه یازدهم بیان شده‌اند،
کد خبر : ۲۶۱۲۲۱
صراط: رسول منتجب‌نیا،‌ قائم مقام حزب اعتماد ملی و از معاریف اصلاح‌طلب به تازگی در یک سخنرانی در شهر کاشان گفته است: علی(ع) به چاپلوسان و متملقان اجازه تملق نمی‌داد، او با فرهنگ چاپلوسی و غلوّ و اغراق مخالف بود، چرا مسئولان ما در برابر چاپلوسان، منافقان و دروغ‌گویان احساس غرور می‌کنند و گفته‌های تملق‌آمیز آنان باورشان می‌شود؟

قبل از منتجب‌نیا، هاشمی رفسنجانی نیز در یک سخنرانی گفته بود: «تملق و چاپلوسی بزرگترین آفت جامعه است»

معلوم نیست مرجع ضمیر سخن منتجب‌نیا دقیقاً چه شخص یا اشخاصی هستند؟!

با این وجود، صحبت‌هایی که در ادامه می‌خوانید، طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر از جانب برخی چهره‌های دولتی و چهر‌های جریان خاص، در شأن و منقبت رئیس کابینه یازدهم بیان شده‌اند، ضمن آنکه عکس‌العملی هم نسبت به ردّ و مذمت آنها صورت نگرفته است.

محمدعلی نجفی(مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور):‌ فهم و تیزی و درکی که آقای روحانی نسبت به مسائل مختلف دارند خیلی جالب است. به نظرم در فهم مسائل تخصصی از همه رؤسای جمهور قبلی تواناتر هستند!

مجید انصاری(معاون پارلمانی رئیس‌جمهور): -آقای روحانی- سخنوری مسلط و حرفه‌ای و شاید کم‌نظیر است و در قیاس با توان استدلال و منطق ایشان، بقیه اعضای دولت کم می‌آورند!

معصومه ابتکار(معاون رئیس‌جمهور): رییس جمهور روحانی را در این سال ها بهتر شناختم. ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی است.

رضا صالحی امیری(معاون رئیس جمهور): ما در دولت آقای روحانی با عبور از دوران «تصلب فرهنگی» به مرحله عقلانیت و خردورزی در مساله فرهنگ رسیدیم.

حسین مرعشی(فعال اصلاح‌طلب): رییس‌جمهور در این مدت هر چه گفتند کاملاً مبنای قانونی داشته و از آنجایی که ایشان مامور اجرای قانون اساسی است، حرفشان به‌جا و متین است.

سعید لیلاز(فعال اصلاح‌طلب): دولتی مانند دولت حسن روحانی، به قهرمان واقعی عدالت‌ورزی و مهر گستری از طریق افزایش قدرت خرید کارگران یا احیای طب ملی تبدیل شده است.

احمد نقیب‌زاده(فعال اصلاح‌طلب): در صورت شکست روحانی مردم انقلاب! می‌کنند.

ابراهیم اصغرزاده(فعال اصلاح‌طلب): بروید دست روحانی و ظریف را ببوسید که شما را دارد از معرض اجماع جهانی خارج می کند!

غلامعلی دهقان(سخنگوی حزب اعتدال و توسعه): بخشی از آن ١٤میلیون که رأی ندادند؛ بعد از انتخابات و اخیراً در پی موضع‌گیری‌های روحانی می‌گویند ‌ای‌کاش ما هم رأی داده بودیم!

رضا صالحی امیری(معاون رئیس‌جمهور): شخصیت روحانی در تراز ملی ایران بود.