۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

یاد کاپیتان رقیب در تمرین امروز آبی‌پوشان

دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتشان همچنان در تمرینات این تیم غایب هستند.
کد خبر : ۲۶۱۲۷۵
صراط: تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند عصر امروز شنبه تمریناتش را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

* پندار توفیقی، عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین حضور پیدا کرد و در کنار منصور پورحیدری به تماشای تمرین نشست.

* منصور پورحیدری سرپرست آبی پوشان که در تمرین صبح امروز غایب بود، عصر امروز در تمرین حضور پیدا کرد.

* جاسم کرارو  هرایر مگویان همچنان به دلیل عدم دریافت مطالباتشان به ایران نیامده و این مساله موجبات نگرانی مظلومی را فراهم آورده است.

* خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میثم مجیدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و روزبه چشمی به دلیل حضور در تمرین تیم امید و فرشید اسماعیلی و رمضانی به دلیل مصدومیت غایبین تمرین امروز آبی پوشان بودند.

* درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس باعث شد تا بازیکنان استقلال همچنان سوژه اول صحبت‌شان درگذشت این بازیکن باشد. بازیکنان استقلال هم هنوز رفتن هادی نوروزی را باور ندارند.

* حدود ۱۵ تماشاگر به تماشای تمرین نشستند. آنها نیز بابت فوت کاپیتان پرسپولیس ناراحت بوده و اعتقاد داشتند او یکی از با اخلاق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده است و برای او زود بود که فرزندان کوچکش را تنها بگذارد.

* سیروس دین‌محمدی به دلیل جراحی میخچه پایش در کنار دیگر اعضای کادر فنی، تیم را تمرین نداد و تنها از روی نیمکت شاهد کار بازیکنان استقلال بود.

* در ابتدای تمرین مظلومی حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و باز هم ضمن تاسف از درگذشت کاپیتان پرسپولیس از بازیکنانش خواست حتما در مراسم ختم او در تهران حضور پیدا کرده و تمریناتشان را تا شروع مجدد لیگ با جدیت انجام دهند تا بتوانند با آمادگی کامل روز جمعه ۲۴ مهر ماه در مشهد پدیده را شکست دهند.

* در اواسط تمرین برهانی از ناحیه عضله پا دچار کشیدگی شد که با دستور کادر پزشکی اجازه تمرین پیدا نکرد و در گوشه ای از زمین به تماشای ادامه تمرین همبازی هایش پرداخت.

* قرار است روز دوشنبه تیم استقلال یک بازی دوستانه را برای آمادگی بیشترش با یک تیم از لیگ دسته اول یا دسته دوم برگزار کند.

* پس از صحبت های مظلومی، بازیکنان بدن های خود را گرم کرده سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند و در بخش بعدی و زیر نظر مجید صالح به مرور کارهای تاکتیکی و حرکت های اورلب پرداختند و در بخش پایانی این تمرین یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم صورتی و سبز در نیمی از زمین برگزار کردند که مظلومی و صالح در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

منبع: مهر