۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴

۵ وزیر و فرمانده‌ناجا به مجلس می‌روند

کد خبر : ۲۶۱۴۴

وزیران کشور، دادگستری، اقتصاد،‌ کشاورزی و بازرگانی و همچنین فرمانده نیروی انتظامی و رئیس کل بانک مرکزی هفته آینده برای ارائه گزارش درباره وضعیت امنیت اجتماعی، واردات محصولات کشاورزی و نوسانات قیمت ارز و طلا در جلسه‌های علنی این هفته مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش صراط نيوز به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که همچون هفته‌های گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند؛‌ وضعیت امنیت اجتماعی و برخورد با اشرار را در جلسه علنی روز سه‌شنبه خود با حضور "مرتضی بختیاری" وزیر دادگستری، "مصطفی محمدنجار" وزیر کشور، "اسماعیل احمدی‌مقدم" فرمانده نیروی انتظامی و نیز " علی شاهرخی"،‌ "روح‌الله حسینیان" و "هادی مقدسی" رئیسان کمیسیون‌های حقوقی و قضایی،‌ شوراها و امور داخلی و اجتماعی بررسی می کنند.

رسیدگی به موضوع واردات محصولات کشاورزی با حضور "صادق خلیلیان" وزیر جهاد کشاورزی، "مهدی غضنفری" وزیر بازرگانی و رئیسان کمیسیون‌های اقتصادی و کشاورزی نیز در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین در جلسه روز چهارشنبه خود نوسانات قیمت ارز و طلا و آخرین وضعیت اقتصادی کشور را با حضور "سید شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی،"محمود بهمنی" رئیس کل بانک مرکزی و رؤسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مورد بررسی قرار می‌دهند.

ارائه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره چهار مورد شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهوری در راستای اجرای ماده ۲۳۳ آیین‌نامه داخلی مجلس و همچنین ارائه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تفریغ بودجه سال ۱۳۸۸ کل‌کشور از دیگر دستور کارهای جلسات علنی این هفته نمایندگان مردم در خانه ملت است.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران نیز در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس به عنوان ناظر در هیئت امنای صندوق توسعه ملی نیز از دیگر دستور کارهای جلسه های علنی مجلس است.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند