۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

سرپرست تیم ملی والیبال: برکنار نشده‌ام

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: همچنان در سمت خود به عنوان سرپرست تیم ملی هستم و کنار نرفته‌ام.
کد خبر : ۲۶۱۷۵۰
صراط: سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: همچنان در سمت خود به عنوان سرپرست تیم ملی هستم و کنار نرفته‌ام.

امیر خوش‌خبر درمورد خبر برکناری‌اش از سرپرستی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: زمانی که تیم ملی والیبال از ژاپن برگشت فدراسیون نامه‌ای به من دادند که محتوای آن لغو ماموریت من در تیم ملی والیبال از طرف وزارت ورزش بود. آنها اعلام کرده بودند که به وجود من نیاز دارند و حکم لغو ماموریتم را زده بودند.

وی ادامه داد: این درخواست یک نامه کاملاً اداری است و من هم کارمند وزارت ورزش هستم. اگر بخواهند من به وزارت ورزش برمی‌گردم و مشکلی با این موضوعات ندارم. احکام مربیان و کادر فنی تیم ملی سال به سال است؛ معمولاً از اول فروردین تا پایان آخرین تورنمنت سال احکام صادر می‌شود و برای سال جدید باید دوباره حکم صادر شود.

سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: فعلاً حکم من هم مانند سایر اعضای کادر فنی تمام شده است و تا زمانی که جانشینی برای من از سوی فدراسیون والیبال انتخاب نشود من همچنان سرپرست تیم ملی هستم؛ حتی اگر به وزارت ورزش بروم و در آنجا مستقر شوم بازهم سمت من سرپرست تیم ملی خواهد بود.

خوش‌خبر با بیان اینکه فدراسیون سیاستی ندارد که مرا برکنار و فرد دیگری را جایگزین کند، تصریح کرد: مدیران فدراسیون هیچ صحبتی درمورد برکناری با من نکرده‌اند و با توجه به اینکه والیبال در سال آینده کار سختی در پیش دارد می‌خواهند که من به آنها کمک کنم. برای صدور حکم جدیدم مدیران فدراسیون باید با وزارت ورزش تعامل کنند. این در حالی است که خودم هم دوست دارم همچنان به کارم ادامه دهم. درمجموع بازهم تاکید می‌کنم که برکنار نشده‌ام و همچنان سرپرست تیم ملی والیبال هستم.
منبع: فارس