۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

روحانی: اگر راهنمای راست بزنیم و به چپ برویم، فاجعه آفریده‌ایم

روحانی گفت: اگر راهنمای راست بزنیم و به چپ برویم ، فاجعه آفریده ایم. در جامعه سیاسی هم اگر کسی راهنما را اشتباه بزند جامعه را به خطا می اندازد.
کد خبر : ۲۶۱۹۰۱
صراط: رییس جمهوری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با بیان اینکه "باید از نظم ترافیکی به نظم اجتماعی و سیاسی برسیم"، تصریح کرد: هر جایی که مردم و بویژه جوانان و نوجوانان به صحنه آمده اند، ما پیروز و موفق شده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این همایش که روز چهارشنبه برگزار شد،  با تاکید بر ضرورت رعایت قواعد و قوانین گفت: همه باید در زندگی اجتماعی و سیاسی یاد بگیریم که اگر می خواهیم به چپ برویم، راهنمای چپ بزنیم و بالعکس . اما اگر راهنمای راست بزنیم و به چپ برویم ، فاجعه آفریده ایم. در جامعه سیاسی هم اگر کسی راهنما را اشتباه بزند جامعه را به خطا می اندازد.

دکتر روحانی با قدردانی از نیروی انتظامی بویژه پلیس راهنمایی و رانندگی که برای بهبود وضعیت ترافیک در کشور تلاش می کند، اظهارداشت: رعایت قانون  درهمه شئون زندگی و بویژه هنگام رانندگی باعث اداره بهتر وضعیت ترافیک و کمتر شدن خسارات جانی و مالی و مشکلات پس از آن می شود.

رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت رعایت فرهنگ رانندگی گفت: حتی اگر جاده ها و خودروها نیز استاندارد باشند ، اگر فرهنگ درست رانندگی و قوانین رعایت نشود، وضعیت ترافیکی درست نخواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری