۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

تمرین وزیر ورزش در خانه کشتی +تصاویر

وزیر ورزش در حالی با حضور در خانه کشتی، ناظر تمرین فرنگی‌کاران بود که از آخرین حضورش در این سالن مدتها می‌گذشت و اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اختلاف او با سیاست‌های رسول خادم مطرح شده بود.
کد خبر : ۲۶۲۲۱۰
صراط: محمود گودرزی عصر روز پنجشنبه به همراه حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در اقدامی کم‌سابقه با حضور در محل خانه کشتی تهران، نه تنها ناظر تمرینات شاگردان محمد بنا بودند، بلکه با توجه به کسوت حضورشان در عرصه کشتی و حضورشان در جمع خانواده گوش شکسته‌ها به وسط تشک نیز رفته و به نرمش و تمرین پرداختند.

حضورمعنادارگودرزی درخانه کشتی+عکس

این اقدام وزیر ورزش در حالی صورت گرفت که از آخرین حضور وی در خانه کشتی و حمایت روحی و معنوی او از کشتی گیران مدت زیادی می گذرد، تاجائیکه بسیاری از اهالی کشتی بارها نسبت به این موضوع معترض شدند.

اما اینکه چرا وزیر ورزش پس از مدتها کم‌توجهی به کشتی و غیبت طولانی از حضور در خانه کشتی، عصر روز پنجشنبه را برای جبران این غیبت طولانی انتخاب کرده، سوالات زیادی را در ذهن اهالی کشتی بوجود آورده است که شاید پاسخ آن در آینده ای نزدیک مشخص شود.

بسیاری معتقدند انتخاب محمد بنا و حضور مجدد او به عنوان گزینه مورد حمایت و توجه وزیر ورزش دلیل اصلی حضور مجدد گودرزی در خانه کشتی بوده و شاید با این کار قصد داشته به نوعی حرف‌های ناگفتنی خود را به گوش رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برساند.

حضورمعنادارگودرزی درخانه کشتی+عکس

البته این شائبه زمانی قوت می‌گیرد که وزیر ورزش پس از مدتها ترجیح داده در اردوی فرنگی‌کاران، آن هم با هدایت محمد بنا حضور یابد ، در صورتیکه طی ماههای اخیر  و به ویژه پیش از رقابتهای جهانی لاس‌وگاس هیچگاه در جمع آزادکاران اردونشین حاضر نشد.

حضورمعنادارگودرزی درخانه کشتی+عکس

به هر حال حضور کم سابقه وزیر ورزش و جوانان آن هم با لباس ورزشی و تمرین با فرنگی کاران و همچنین صحبت‌های خصوصی با محمد بنا در گوشه و کنار خانه کشتی چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد و باید منتظر ماند و دید که آیا کشتی ایران در آینده ای نزدیک با تغییر و تحولات و اتفاقات خاصی همراه خواهد بود یا خیر؟

منبع: مهر