۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
نماینده مردم تاکستان در مجلس:

مخالف 100 درصد برجام هستم

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قلبا مخالف صد درصد برجام هستم.
کد خبر : ۲۶۲۵۰۰

صراط: رجب رحمانی شنبه شب در نشست جمعی از طلاب قزوین که با هدف مطالبه مردم از نمایندگان برای رد برجام در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار داشت: در دوران مجلس ششم تعدادی از نمایندگان در یک جلسه غیر علنی پشت تریبون رفته و اعلام کردن که با وجود نفت و گاز ما نیازی به انرژی هسته‌ای نداریم که یک هفته بعد همین مسایل از زبان رئیس جمهور آمریکا مجددا مطرح شد و مشخص بود که خط فکری این افراد از کجا نشأت گرفته است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در آن دوران اصولگرایان در اقلیت بوده و باید در مقابل دولت و مجلس مقاومت می‌کردند تا ارزش‌ها پایدار بماند و امروز هم با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده‌ام قلبا با برجام صد درصد مخالف هستم.

وی تصریح کرد: امروز وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم مطلوب نیست و باید ضمن پذیرفتن واقعیت‌ها شرایط عبور از مشکلات اقتصادی را فراهم کنیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: اگر کنگره آمریکا برجام را رد می‌کرد، امروز کار مجلس ساده‌تر بود و دست ما بازتر بود چراکه دولت این باور را در ذهن مردم ایجاد کرده است که رفع مشکلات وابسته به برجام است.

رحمانی یادآور شد: نباید اجازه داد که موضوع برجام موجب دودستگی و شکاف در جامعه شود چراکه دشمنان نیز از عدم انسجام ما بهره‌برداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت فقط در مسایل هسته‌ای حق مذاکره با آمریکا دارد و در زمینه‌های دیگر باید اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم بلکه زمینه‌های افزایش قدرت نظامی را باید گسترش دهیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران باید در زمینه‌های مختلف رشد و پیشرفت کند چراکه دشمنان ما از غرب تا شرق به سلاح‌های مختلف مجهز هستند و ما نباید در برابر دشمنان عقب بنشینیم.

رحمانی عنوان کرد: دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران به مسئله هسته‌ای ختم نمی‌شود و باید دانست که دشمنان بهانه‌های دیگری را نیز بعد از هسته‌ای مطرح می‌کنند.

وی یادآور شد: رأی بنده در جلسه روز یکشنبه، سیاسی و برای خوشایند دولت نیست بلکه در این مسیر با خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند پیش می‌روم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه بر حفظ وحدت و انسجام در موضوع برجام تأکید کرد.

منبع: فارس