۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

نارضایتی 73 درصد اسرائیلی‌ها از نتانیاهو

تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که حدود سه چهارم ساکنان اراضی اشغالی فلسطین از عملکرد نتانیاهو در شرایط امنیتی به شدت ناامید شده‌اند.
کد خبر : ۲۶۲۵۶۴
صراط: تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که حدود سه چهارم ساکنان اراضی اشغالی فلسطین از عملکرد نتانیاهو در شرایط امنیتی به شدت ناامید شده‌اند.

پایگاه خبری عاروتص شوع در گزارشی اعلام کرد که بیش از 73 درصد ساکنان اراضی اشغالی فلسطین از عملکرد بنیامین نتانیاهو در موضوع «تروریسم» ناراضی هستند.

تازه‌ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که 35 درصد ساکنان اراضی اشغالی از عملکرد نتانیاهو در این حوزه «ناراضی» و 38 درصد «بسیار ناراضی» هستند.

این مطالعه که به تازگی انجام شده است نشان می‌دهد که ساکنان اراضی اشغالی فلسطین به شدت از عملکرد نتانیاهو طی موج «حملات تروریستی» اخیر به شدت ناامید شده‌اند.

تقریبا سه چهارم پاسخگویان گفته‌اند از عملکرد وی در شرایط امنیتی «ناراضی» یا «بسیار ناراضی» هستند.

در مقابل 25 درصد پاسخگویان گفته‌اند که آویگدور لیبرمن، رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» می‌تواند بهترین فرد برای جایگزینی نتانیاهو باشد. 17 درصد نیز گفتند که نفتالی بِنِت، رهبر حزب خانه یهود، گزینه بهتری برای جایگزینی نتانیاهو است.

تنها 15 درصد پاسخگویان بیان کرده‌اند که نتانیاهو بهترین گزینه برای نخست‌وزیری در شرایط کنونی است.

79 درصد کسانی که به این نظرسنجی پاسخ داده‌اند نیز اعلام داشته‌اند که طی هفته‌های اخیر نسبت به پیش از آن، احساس امنیت کمتری دارند.
منبع: تسنیم