۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
اگر تصویب نهایی طرح برجام تا اوایل هفته بعد انجام شود

عراقچی: 90 روزه، به روز تصویب می‌رسیم

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اگر طرح برجام به تصویب نهایی برسد، طبعا باید مرحله مربوط به شورای نگهبان را طی کند تا به صورت قانون در آید.
کد خبر : ۲۶۲۷۳۶
صراط: معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اگر طرح برجام به تصویب نهایی برسد، طبعا باید مرحله مربوط به شورای نگهبان را طی کند تا به صورت قانون در آید.

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: اگر طرح برجام به تصویب نهایی برسد، طبعا باید مرحله مربوط به شورای نگهبان را طی کند تا به صورت قانون در آید.

وی افزود: اگر این امر انجام شود، می‌توان گفت که مراحل قانونی مربوط به برجام در ایران طی شده و ما می‌توانیم وارد مرحله بعدی اجرای برجام شویم که به عنوان روز نخست تصویب شناخته می‌شود و شروع مرحله جدیدی در برجام است و یک گام اصلی ب سمت اجرایی شدن برجام است.

عراقچی در ادامه گفت: فکر می‌کنم که اگر تصویب نهایی طرح ظرف این هفته یا اوایل هفته بعد انجام شود، رأس 90 روز که دوشنبه هفته بعد است، می‌توانیم اعلام کنیم که به روز تصویب رسیده‌ایم و مراحل بعدی که پیش‌بینی شده است بعد از این اتفاق می‌افتد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط تصویب برجام