۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

رئیس اسراییل: با اسلام جنگ نداریم!

رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم و یهودیان هرگز نه جنگی با اسلام داشته‌اند و نه خواهند داشت.
کد خبر : ۲۶۲۹۲۲
صراط: رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم و یهودیان هرگز نه جنگی با اسلام داشته‌اند و نه خواهند داشت.

«رووئن ریولین» با اشاره به درگیری‌های اخیر در اراضی اشغالی، کرانه باختری و بیت‌المقدس مدعی شد، رژیم صهیونیستی و یهودیان، هرگز نه جنگی با اسلام داشته‌اند و نه خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، در پی تداوم موج جدید خشونت در اراضی اشغالی و سرزمین‌های فلسطینی و به‌رغم اقدام نظامیان صهیونیستی در کشتار فلسطینی‌ها، ریولین مدعی شد:‌ «ما با دست‌های پر توان و نیرومند، با تروریسم خواهیم جنگید، و به ستمگر و ظالم، ترحم روا نخواهیم داشت».

وی با اشاره به اظهارات برخی نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی که دستگاه‌های امنیتی و قضایی این رژیم را مورد حمله و انتقاد قرار داده‌اند، گفت: «اینجا، همچنین محل و مکانی است که باید یاد آور شوم که آنها همان نیروهای امنیتی هستند که بعضی اوقات به شدت از آنان انتقاد کرده‌ایم. طی سال گذشته، من با بسیاری از سربازان و فرماندهان ملاقات کرده‌ام. شنیدن دشواری‌ها و دردهایی که آنها تجربه کرده‌اند، ناراحت‌کننده و دردآور است».

ریولین ادامه داد: «اخیرا، شاهد تلاش هر چه بیشتر رهبران سیاسی و دیگر رهبران، در جهت تبدیل بحران اسرائیل - فلسطینی به یک بحران مذهبی بوده‌ایم. از یک چنین بحرانی، هیچگونه راه بازگشت و گریز وجود نخواهد داشت... قوم یهود و اسرائیل، هرگز با اسلام، نه جنگی داشته و نه هرگز جنگی خواهد داشت. دروغ وحشتناکی که طی آن سعی می‌شود نشان دهد اسرائیل در تلاش برای تغییر و دگرگون کردن جو حاکم در مسجدالاقصی است، نه تنها یک دروغ گوش خراش و پر قیل و قال است که در عین حال، طرح و فتنه خطرناکی است که به بهای زندگی بی‌گناهان منجر و منتهی خواهد شد. ما قصد داریم جو حاکم بر مسجدالاقصی را حفظ کنیم».
منبع: فارس