۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

شیخ سلمان: اتهامات را قبول ندارم

دبیر کل جمیعت «الوفاق» بحرین در جلسه استیناف خود با رد همه اتهامات، تاکید کرد: فعالیت‌های سیاسی مسالمت آمیز خود را ادامه خواهم داد.
کد خبر : ۲۶۳۰۹۰
صراط: دبیر کل جمیعت «الوفاق» بحرین در جلسه استیناف خود با رد همه اتهامات، تاکید کرد: فعالیت‌های سیاسی مسالمت آمیز خود را ادامه خواهم داد.

شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت «الوفاق» بحرین ظهر امروز (چهارشنبه) با رد همه اتهامات وارده گفت: محافل بین‌المللی به قضیه بنده نگریسته و جهان حکم خود درباره بنده را با عدم قبول اتهامات سیاسی و ساختگی صادر کرد.

وبگاه خبری «مرآة البحرین» با انتشار بخش‌هایی از دفاعیه شیخ سلمان در دادگاه استیناف بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» تاکید کرد که شیخ سلمان خطاب به قاصی استیناف تاکید کرد که «به عنوان مخالفان، همواره آماده گفت‌وگو (با نظام) بوده‌ایم».

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین که از دی‌ ماه سال گذشته به اتهام اقدام علیه امنیت ملی زندانی شده است، در ادامه گفت: وظیفه ملی، مرا به ایجاد راه‌ حل‌هایی برای بحران (جاری در بحرین) از طریق گفت‌وگو دعوت می‌کند.

وکلای مدافع شیخ سلمان نیز با رد همه اتهاماتی که به موکلشان وارده شده، آزادی وی را خواستار شدند.

دادگاه استیناف بحرین سرانجام اعلام حکم نهایی خود درباره پرونده شیخ سلمان را به 12 نوامبر آینده موکول کرد.

اولین جلسه دادگاه تجدید نظر پرونده شیخ علی سلمان در 24 شهریور گذشته تشکیل شده و قاضی ضمن مخالفت با درخواست وکلای مدافع  شیخ «علی سلمان» برای آزادی وی، اعلام حکم تجدید نظر در این پرونده را به 14 اکتبر (امروز) موکول کرده بود.
منبع: فارس