۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

پسری پدر پیر خود را با چاقو به قتل رساند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:‌ فردی در شهرستان دیّر به علت اختلافی که با پدرش داشت وی را به قتل رساند و مغازه‌اش را نیز به آتش کشید.
کد خبر : ۲۶۳۱۷۵

صراط: حیدر عباس‌زاده امشب در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: اوایل تیرماه امسال حادثه آتش‌سوزی در یک مغازه در یکی از بخش‌های شهرستان دیّر به نیروی انتظامی گزارش شد و با حضور کارشناسان پلیس مشخص شد آتش‌سوزی به وسیله یک عامل انسانی انجام شده ضمن اینکه صاحب مغازه که فردی 83 ساله بود با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

وی افزود: کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده میدانی و علمی بر روی این پرونده انجام داده و افراد متعددی را مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: تمام مدارک و مستندات بیانگر نقش یکی از فرزندان مقتول در حادثه قتل و آتش‌سوزی داشت و به همین علت این متهم دستگیر و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

عباس‌زاده یادآور شد: متهم پس از مشاهده مستندات به قتل پدرش اعتراف و عنوان کرد که بر سر تقسیم ارث و میراث با پدر اختلاف‌ داشته و وارد کردن چوب به سرش زدم و وقتی نیمه‌جان شد با چاقو به پهلو، سینه و پیشانی‌اش زدم و برای اینکه حادثه را عادی جلوه دهیم مغازه را آتش زده و فرار کردم.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافات صریح به قتل مذکور با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: فارس