۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

تبریک کفاشیان به تیم ملی امید

علی کفاشیان با ارسال پیامی قهرمانی تیم ملی امید سال ایران را تبریک گفت.
کد خبر : ۲۶۳۱۸۶

صراط: پس از قهرمانی تیم ملی امید ایران در اولین دوره از مسابقات غرب آسیا در رده زیر 23 سال، علی کفاشیان به اعضای این تیم تبریک گفت

رئیس فدراسیون در ابتدا گفت: قهرمانی تیم ملی امید ایران را در اولین دوره از مسابقات غرب آسیا که در این رده سنی برگزار می شود به بازیکنان، اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم و همه علاقه مندان به فوتبال کشور تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: حضور در این مسابقات قطعا در مسابقات نهایی قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک ریو که مجددا در کشور قطر برگزار خواهد شد تاثیر زیادی خواهد داشت. این مسابقات تمرین و بازیهای بسیار خوبی برای هم کادر فنی و هم بازیکنان تیم ملی امید بود که قطعا در روند آماده سازی تیم ملی و افزایش روحیه همه اعضای تیم ملی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

علی کفاشیان در پایان تاکید کرد: این موفقیت قطعا حاصل تلاش بازیکنان و تلاش و حمایتهای اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم بود که جا دارد ضمن خسته نباشید به این عزیزان، موفقیت کسب شده را به همه آنها تبریک بگویم و این نکته مهم را تاکید کنم که همه ما منتظر شنیدن خبر موفقیت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک ریو هستیم.

منبع: فارس