۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

برانکو: با صبا، سخت‌ترین بازی فصل را داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم برابر صبای قم گفت: با اتفاقاتی که در تعطیلات رخ داد سخت ترین بازی فصل را پیش روی داریم.
کد خبر : ۲۶۳۲۳۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم برابر صبای قم گفت: با اتفاقاتی که در تعطیلات رخ داد سخت‌ترین بازی فصل را پیش روی داریم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر صبای قم بیان کرد: من قبل از هر چیز ایام سوگواری محرم را تسلیت می گویم و همینطور تسلیت دوباره مرا به خاطر درگذشت هادی عزیز پذیرا باشید. همه می‌دانیم که ورزش ایران با مرگ هادی چه فقدان بزرگی را متحمل شد و با این شرایط یک بازی مهم را پیش روی داریم.

وی افزود: در خصوص مشکلاتی که در تعطیلات و وقایعی که پیش آمد چیزی نمی‌گویم اما در هر حال بازی خیلی سختی داریم. این سخت‌ترین و کلیدی‌ترین بازی فصل در این مقطع است. البته با برد در این بازی به نیمه بالای جدول خواهیم رسید و طبیعی است با نتایج مثبت در آینده همچنان روند رو به بالای جدول خواهیم داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه از فردا هادی عزیز را نداریم. همچنین در این دیدار فرشاد علیزاده، امید عالیشاه، بابک حاتمی و مایکل مصدوم هستند. الته تیم امید به ایران برگشته و میلاد کمندانی به ما ملحق خواهد شد ولی نمی‌دانیم بنگسون به این بازی می رسد یا خیر.

برانکو در ادامه ضمن تبریک به تیم امید بابت قهرمانی در رقابتهای غرب آسیا گفت: علی رغم مشکلاتی که پشت سر گذاشتیم اما هدف ما پابرجاست. خوشبختانه پرسپولیس نیمکت قوی دارد که با به کارگیری آن بازیکنان در ترکیب اصلی کار چندان سختی را در بازی و نتیجه گیری نخواهیم داشت.

وی در رابطه با تقابل با صبا که علی دایی را روی نیمکت خود دارد اظهار کرد: مطمئنا بازی جالبی با تماشاگران شاهد خواهند بود زیرا کاملا منطقی است تیم‌های علی دایی تهاجمی بازی کنند زیرا خود او یک مهاجم بوده و هدفش همیشه به ثمر رساندن گل بوده است. علی دایی تجارب و دانشش را در اختیار بازیکنانش قرار می دهد و مطمئنا مشاوره های خوبی را به مهاجمانش می‌دهد. البته پرسپولیس هم بازی تهاجمی را در دستور کار قرار می دهد و بازی جالبی را شاهد خواهیم بود. این در شرایطی است که نتیجه قابل پیش بینی نیست.

برانکو در خصوص روحیه پرسپولیس پیش از بازی با صبا اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم و این مسئله از نظر بحث فنی صدق می کند اما در کنار این مسئله این مسابقه برای ما احساسی نیز خواهد بود اما من مطمئنم که بازیکنانم احساسات‌شان را کنترل می کنند و این مسئله انگیزه مثبتی به بازیکنانم می دهد که با کسب نتیجه خوب برابر صبا هم هواداران و هم هادی را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حضور محمد نوری در پرسپولیس گفت: من هیچ وقت حضور نوری را تکذیب نکردم اما او فعلا در اختیار تیم قطری است و باشگاهش درخصوص او تصمیم می گیرد. نوری بازیکن خوبی است که یاد و خاطره‌اش همیشه دنبال ما و برای ما عزیز است اما ایشان آنقدر خوب است که هر باشگاهی می خواهد او را در اختیار بگیرد.

وی درباره شایعه جدایی لوکا ماریچ از پرسپولیس تصریح کرد: خوب شد که من هم از این مسئله خبردار شدم (با خنده).

برانکو درباره شرایط کاپیتان‌های تیم نیز گفت: پیش از شروع بازی سه کاپیتان اول‌مان را مشخص کردیم. هادی نوروزی عزیز کاپیتان اول ما بود که از بین ما رفت، نور محمدی و محسن بنگر کاپیتان‌های دوم و سوم پرسپولیس هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اظهارات علی دایی بر اینکه بازی را به خاطر ملی پوشان پرسپولیس یک روز به تعویق انداختند نه برای هادی نوروزی، گفت: من از تعویق یک روزه مسابقه خبر نداشتم تا وقتی که محمود خوردبین به من اعلام کرد که این ایده جالب را با تاج در میان گذاشته و او هم به خاطر بزرگداشت هادی عزیز بازی را یک روز با تعویق و در تاریخ ۲۴ مهر برگزار شود. من از این مسئله بی اطلاع بودم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: جا دارد که من یک سوال از شما بپرسم چرا بازی های سپاهان و تراکتور و سایر تیم ها نیز یک روز به تعویق افتاد و تنها این مسابقه نبود که یک روز به تعویق بیفتد. به اعتقاد شما آیا این معمولی است که ۴۸ ساعت بعد از دیدار تیم ملی مسابقه ای برگزار شود در حالی که مقررات فیفا اعلام می کند که ۷۲ ساعت پس از برگزاری بازی های ملی باید بازی های لیگ برگزار شود.

برانکو تاکید کرد: اگر شرایط به صورت عادی پیش می رفت به غیر از کمندانی، احمد نوراللهی و وحید حیدریه در اختیار تیم امید قرار می گرفتند چهار بازیکن را نیز در تیم بزرگسالان داشتیم و بنگستون هم در تیم ملی هندراس حضور داشت. چطور می شود که پرسپولیس امروز بازی می کرد و بقیه بازی ها فردا برگزار می شد.

وی ادامه داد: به هر حال این واقعه تلخ اتفاق افتاد اما اگر این مسئله هم رخ نمی داد ما امروز هم به میدان می رفتیم وقتی بحث ملی به میان می آید فقط رامین رضاییان بود که مقابل ژاپن به میدان رفت و بقیه بازیکنان اصلا بازی نکردند. مهدی طارمی نیز هفت روز پیش به میدان رفته قطعا خستگی نمی تواند دلیل تعویق بازی ها باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تعطیلات لیگ نیز گفت: من پیش از این نظرم را در این باره اعلام کرده بودم زیرا ما ۱۴۰ روز تعطیلی در برنامه داریم و عملا ۵ ماه از کل فصل تعطیل است که باشگاه به خاطر این تعطیلی به مربیان و بازیکنان پول می دهد. در اینکه مهمترین مسئله تیم ملی است شکی نیست اما چطور باید این تقویم را تنظیم کنیم.

برانکو درخصوص اظهارات مهدی تارتار مبنی بر اینکه تنها ۴۸ ساعت پیش از بازی های تیم ملی بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار می دهد و آیا شما قصد دارید چنین کاری را انجام دهید، گفت: مقررات فیفا مشخص است. البته این طبیعی است که در سطح ملی مسائل مربوط به فدراسیون می شود و بازیکنان بین المللی محسوب می شود اما مقررات مشخص است. مهدی تارتار را کاملا حق دارد بازیکنانش را در اختیار داشته باشد زیرا روی آنها حساب باز کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: صراط برانکو صبا