۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
حاشیه بازی پرسپولیس - صبا؛

بازی پرسپولیس در دقیقه ۲۴ آغاز نشد

در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با صبای قم به احترام هادی نوروزی از ساعت ۱۸:۲۴ دقیقه آغاز شود، اما سوت این بازی با دقایقی تاخیر به صدا در آمد.
کد خبر : ۲۶۳۳۹۰
صراط: در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با صبای قم به احترام هادی نوروزی از ساعت ۱۸:۲۴ دقیقه آغاز شود، اما سوت این بازی با دقایقی تاخیر به صدا در آمد.

پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم مراسمی برای گرامیداشت یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس و همچنین سردار شهید همدانی برگزار شد. قرار بود بازی به احترام نوروزی از دقیقه ۲۴ ساعت ۱۸ آغاز شود ولی این اتفاق رخ نداد و به خاطر بی برنامگی، بازی از ساعت ۱۸:۳۱ آغاز شد.

هانی نوروزی پیش از شروع مسابقه در نقش کاپیتان پرسپولیس در کنار داوران قرار گرفت و زمین مسابقه را برای سرخپوشان تعیین کرد. هانی سپس روی نیمکت پرسپولیس رفت و بازی را از کنار بازیکنان پرسپولیس تماشا کرد. او بازوبند کاپیتانی را به رضا نورمحمدی داد.

با شروع مسابقه و در حالی که کمتر از ۲ دقیقه از بازی گذشته بود، هاشم بیک زاده مدافع صبای قم دچار مصدومیت و به خارج از زمین منتقل شد. به این ترتیب سامان آقازمانی جانشین بیک زاده شد تا علی دایی در همان دقیقه نخست یک تعویض اجباری داشته باشد.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط پرسپولیس صبا