۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

تونی: قضاوتی در مورد داوری نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در خصوص عملکرد داور در اخراج بازیکن ما برابر فولاد خوزستان هیچ قضاوتی نمی‌کنم.
کد خبر : ۲۶۳۴۰۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در خصوص عملکرد داور در اخراج بازیکن ما برابر فولاد خوزستان هیچ قضاوتی نمی‌کنم.

تونی اولیویرا شامگاه جمعه پس از پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در ۱۵ دقیقه نخست بازی، عملکرد خوبی نداشتیم زیرا در این مدت، فولاد خوزستان به خوبی بازی کردیمگ

وی افزود: خوشبختانه در این بازی، بازیگردانی ما خیلی خوب بود و ما موفق شدیم به خوبی از کناره‌های زمین استفاده و به حریف فشار وارد کنیم.

اولیویرا با بیان اینکه امروز فولادی‌ها یک گل بسیار دیدنی وارد دروازه ما کردند، عنوان کرد: بعد از اینکه بازیکن ما اخراج شد، بلافاصله گل دریافت کردیم و شرایط تیم ما به کلی به هم ریخت ولی شانس آوردیم که این عقب‌ماندگی خیلی زود جبران شد و ما از شوک خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه برای پیروزی وارد میدان شده بودیم، عنوان کرد: بعد از دریافت گل با تعویض‌هایی که انجام دادیم به هدف خود رسیدیم و در نهایت این بازی خارج از خانه را به سود خود تغییر دادیم.

اولیویرا در خصوص عملکرد داور این بازی نیز گفت: فصل گذشته با وجود اینکه در آخرین ثانیه‌ها، پیروزی و قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم ولی در خصوص داوری حرفی نزدیم. اکنون نیز قصد ندارم در خصوص داوری و اخراج بازیکن خود حرفی بزنم و قضاوتی نمی‌کنم چرا که عقیده دارم هر کس باید کار خود را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا روند ناکامی‌های فولاد همچنان تداوم داشته باشد.

منبع: مهر