۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

مانور محرم در قصرشیرین برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: مانور محرم بیست و ششم مهر ماه در شهرستان قصرشیرین برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۶۳۵۵۷

صراط: نعمت‌الله نازپرورده اظهار داشت: مانور محرم با هدف تقویت بنیه نیروها در مناطق مرزی از امروز آغاز شده است و تا بیست و هفتم ادامه دارد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه این مانور در مناطقی از  شهرستان‌های مرزی گیلان‌غرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین به صورت همزمان برگزار می‌شود، افزود: این مانور با تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری مانورها به صورت واقعیت‌های فنی به صورت واقعی و تخصصی با همکاری نیروی هوایی، هوانیروز و نزاجا انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات قصرشیرین مانور محرم برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت مشاهده مانور محرم می‌توانند در ارتفاعات بوستان بسیج که بر منطقه مشرف است حضور یابند.

نازپرورده بیان کرد: مانور محرم با اجرای توپخانه‌ای، پرواز بالگردهای نیروی هوایی و هوانیروز در منطقه غرب در مناطق مرزی استان کرمانشاه بیست و ششم مهر ماه برگزار می‌شود. 

وی ارتقاء آمادگی نیروهای مسلح در جوار مرز و کنترل مرزها را از دیگر اهداف اجرای این مانور اعلام و عنوان کرد: ساکنان مناطق مرزی از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مهر ماه نگران سر و صداهای اجرای این مانور که نشان‌دهنده اقتدار نظام است نباشند.

نازپرورده متولی برگزاری مانور محرم را قرارگاه منطقه غرب اعلام و اظهار کرد: این مانور از حیث استفاده از سلاح‌های سبک و سنگین نخستین مانور منطقه غرب محسوب می‌شود.


منبع: تسنیم