۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

بهروان: علیه کی‌روش امضا جمع نشده

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخلاف تصوری که وجود دارد مربیان ایرانی خیلی هم طرفدار دارند.
کد خبر : ۲۶۳۶۷۹
صراط: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخلاف تصوری که وجود دارد مربیان ایرانی خیلی هم طرفدار دارند.

غلامرضا بهروان با اعلام تاریخ رقابت‌های جام حذفی در 13 آبان در خصوص امکان تعویق اردوی تیم ملی گفت: ان‌شاءالله با کادر فنی تیم ملی تعامل می‌کنیم چون رابطه‌مان بد نیست. ضمن اینکه تمام تلاش‌مان برای موفقیت تیم‌های ملی بزرگسالان و امید است.

وی به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص استعفای محمد خاکپور از تیم امید و اینکه گفته می‌شود خاکپور به خاطر برخی بندها از تیم امید استعفا کرده است،‌گفت: ما در هیأت رئیسه سعی می‌کنیم تا همواره به مربیان ایرانی احترام بگذاریم. من از ریز قراردادها اطلاعی ندارم و در رسانه‌ها آن را خوانده‌ام. اینکه مصاحبه‌ها با هماهنگی باشد معمولاً در قرارداد مربیان وجود دارد کما اینکه این بند اینکه یک سال نباید علیه فدراسیون مصاحبه کند را در رسانه‌ها خواندم.

بهروان تأکید کرد: البته به عنوان کسی که در هیأت رئیسه هستم ریز قراردادها را نمی‌دانستیم و هیچ وقت هم در هیأت رئیسه مطرح نشد البته لزومی هم نداشت که مطرح شود چون ما در هیأت رئیسه مربیان را انتخاب می‌کنیم و به بخش کلان موضوعات می‌پردازیم نه جزئیات. به طور مثال برای تعیین مربی تیم ملی رأی‌گیری می‌کنیم و اینکه در متن قرارداد چه وجود دارد دیگر مربوط می‌شود به آنهایی که قرارداد را بسته‌اند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی مربیان ایرانی گفته‌اند که این دسته از مربیان در تیم ملی تنها بوده و از سوی فدراسیون حامی ندارند، گفت: خدا وکیلی اینطور نیست حتی خود آقای مایلی‌کهن هم می‌داند که خاکپور به عنوان یک مربی ایرانی با نظر هیأت رئیسه انتخاب شد. هیأت رئیسه نظر خوبی نسبت به مربیان ایرانی دارد اما در رسانه‌ها هم بعضاً شاهد آن هستیم که با مربیان ایرانی موافق نیستند این در حالی است که اتفاقاً مربیان ایرانی خیلی هم طرفدار دارند.

بهروان در مورد ماجراهای کمیته اخلاق و کی‌روش گفت: کار کمیته اخلاق درست نبود آنها باید قبل از رسانه‌ای کردن موضوع آن را در هیأت رئیسه مطرح می‌کردند. اینکه هر کسی اختیاری دارد، من منکر نمی‌شوم اما چرا دعواها رسانه‌ای شد و کار به جایی رسید که هر کسی می‌خواهد یک چیزی بگوید.

وی تأکید کرد: الان فضایی به وجود آمده که به فوتبال ما ضربه می‌زند چرا که باید خیلی تلاش کرد تا دوبار اعتمادسازی شود. الان اگر تیم ملی و سرمربی‌اش ضربه بخورند فضایی به وجود می‌آید که کمتر می‌توان برای موفقیت تمرکز کرد.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا علیه کی‌روش در فدراسیون فوتبال امضا جمع‌آوری شده است، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. به عنوان عضو هیأت رئیسه باید عنوان کنم که این موضوع را در رسانه‌ها خواندم که علیه کی‌روش امضا جمع شده است هر چند که این کار را هم به عنوان یک روش درست قبول ندارم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بهروان کی روش