۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

مظلومی: بازیکنان ما احساس خطر کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد پس از دو تساوی متوالی در لیگ بازیکنان تیمش احساس خطر کرده که با ادامه این روند ممکن است صدرنشینی را از دست بدهند، به همین دلیل با انگیزه بالا به میدان می‌روند.
کد خبر : ۲۶۴۰۱۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه پس از دو تساوی متوالی در لیگ بازیکنان تیمش برای از دست دادن صدر جدول احساس خطر کرده اند گفت: انگیزه بازیکنانم برای گرفتن سه امتیاز دیدار فردا بالاست.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی ساده ای نداریم زیرا آنها تیمی هستند که کادرفنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارند اما تمام تدابیر لازم را در نظر گرفتیم تا ۳ امتیاز این مسابقه را بگیریم.

وی با بیان اینکه انگیزه بازیکنان تیمش بالاست، ادامه داد: پس از دو تساوی متوالی، بازیکنان استقلال احساس خطر کرده‌اند که ممکن است با ادامه این روند صدرنشینی را از دست یدهیم، به همینم دلیل می‌خواهیم برابر استقلال خوزستان بازی خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از تیم حریف شناخت کافی داشته و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسد، یادآور شد: بازی‌های لیگ فشرده بوده و نمی‌توانیم کار تاکتیکی خاصی را در تمرینات انجام دهیم زیرا یک روز ریکاوری داریم و دو روز زمان برای انجام برنامه‌های تاکتیکی تا بازی بعدی برای‌مان باقی می‌ماند.

وی اضافه کرد: البته این برنامه‌ای است که از سوی سازمان لیگ گذاشته شده و باید آن را تحمل کنیم، همچنین تابع نظر سازمان لیگ کارمان را ادامه دهیم.

مظلویم همچنین خاطرنشان کرد: بازی‌های سختی را تا ۱۰ روز آینده داریم و ۳-۴ بازی سنگین پیش روی‌مان است، به همین دلیل باید طوری بازی کرده تا با سربلندی این دیدارها را پشت سرگذاشته و صدرجدول را حفظ کنیم. امیدوارم این بازی بدون حاشیه برگزار شود و دو تیم عملکرد خوبی را در زمین مسابقه از خود ارائه دهند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که اینکه آیا کارلوس کی‌روش با باشگاه‌ها تعامل دارد؟، اظهار کرد: از خدایمان است که با کی‌روش جلسه برگزار کنیم و او حداقل درد و دل‌های ما مربیان را نیز بشنود، زیرا ما باید جوابگوی هواداران‌مان باشیم و از عدم نتیجه‌گیری اذیت می‌شویم. تیم ملی از دسترنج باشگاه‌ها استفاده می‌کند و باید این تعامل دو طرفه باشد. ما آرزوی‌مان آن است فوتبال ملی‌مان پیشرفت کند، اما در طول ۱۰ روز ما چهار مسابقه سنگین را پیش‌رو داریم.

سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: روز دوشنبه باید در اصفهان به میدان برویم و سپس روز جمعه دربی را برگزار کنیم و سپس در اهواز مسابقه بدهیم. باید تعاملی صورت گیرد تا باشگاه‌ها نیز در کنار تیم ملی ضرر نبینند. اگر برنامه درست و منطقی ارائه می‌شد، نیازی به اعتراض نبود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دور کردن تیم‌ها از مسابقات باعث کاهش کیفیت لیگ می‌شود زیرا هفته گذشته بعد از تعطیلات کدام تیم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت؟ هنگامی که تیم‌ها از مسابقات دور باشند، کیفیت پایین می‌آید و در هفته گذشته شاهد این مساله بودیم که تمام نتایج دور از انتظار رقم خورد.

مظلومی در ادامه تاکید کرد: باشگاه‌ها ویترین فوتبالیِ کشور هستند و باید توجه بیشتری به آنها شود. با تمام احترامی که برای آقای تاج قائلم، اما باید در کنار منافع تیم ملی، منافع باشگاه‌ها هم نیز در نظر گرفته شود و در کنار کار، تعامل نیز صورت گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم اما نمی‌خواهیم که بازیکنانمان آسیب بینند و ضربه بخورند. چندی پیش بازیکن ملی‌پوشمان را با بینی شکسته تحویلمان دادند و هفته گذشته نیز تنها یک روز پیش از آغاز مسابقه، بازیکنمان به مسابقه بازگشت؛ این در حالی است که ما نتوانستیم از ملی‌پوشانمان به صورت کامل استفاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال یادآور شد: باید تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و تیم ملی صورت گیرد و نگاه از بالا به باشگاه‌ها نشود و این نگاه هم‌سطح باشد. در کنار موفقیت‌ تیم ملی، منافع باشگاه هم نیز محترم شمرده شود. امیدوارم این جلسه برگزار شود تا درد و دل ما مربیان نیز شنیده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به انتخاب جهانبازی به عنوان داور مسابقه اعتراض داشته‌اید؟، افزود: ما هیچ مشکلی با جهانبازی نداریم و ایشان یکی از داوران خوبمان است و نگاه مثبتی به قضاوت او داریم، اما یک سوءتفاهمی در این میان پیش آمده بود. داورها نباید علیه تیمی جبهه‌گیری کنند اما ظاهراً ایشان مصاحبه‌ای انجام داده بود که داوری‌ها به سود استقلال بوده است. ما علت مصاحبه را نمی‌دانیم، چرا که طبق نظر کمیته داوران فکر نمی‌کنم آنها بتوانند چنین مصاحبه‌هایی را انجام دهند. اشتباهات داوری به نفع فوتبال ما نیست، اما ما برای فغانی در مسابقه فردا آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص مشکلات خط دفاعی استقلال نیز گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم ساختار دفاعی‌مان را بهتر کرده تا مقابل حریفان به راحتی پذیرای گل نباشیم.

وی تاکید کرد: وقتی تیمی به دنبال گلزنی است، خواه نا خواه دفاع دچار مشکل می شود و با توجه به اینکه مردم از من بازی هجومی می خواهند و گل های زده ما نشان دهنده این موضوع است. مشخص است که ما در خط دفاع کمی دچار مشکل می شویم، اما با توجه به زمان کمی که برای این تمرین داریم، سعی می کنیم این نقیصه را برطرف کرده تا گل هایی به یک شکل از حریفانمان دریافت نکنیم.

مظلومی در خصوص جدایی پروپئیچ و آمدن میلاد میداودی گفت: همانطور که خودتان می گویید این بحث شایعه است و ما هیچ لیست سیاه و لیست فروشی نداریم و به تمام بازیکنانمان احتیاج داریم و هنوز به نیم فصل نرسیده ایم که بخواهیم در خصوص جذب بازیکن اقدام کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که یکی از روزنامه ها به نقل از شما نوشته بود که شما به بازیکنان گفته اید اگر پول ندادند، اعتصاب کنید، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم چنین صحبتی را بگویم. من همیشه به بازیکنان تاکید کردم در استقلال به دنبال پول نباشِد و فکر مردمی باشید که در سرما و گرما به ورزشگاه می آیند و از شما حمایت می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که کرار تقاضای رضایتنامه کرده است یا خیر؟ توضیح داد: چنین چیزی صحت ندارد مشکلات کرار در حال حل شدن است و یک واحد مسکونی هم برای ایشان محیا شده و مطمئن باشید او با تمام توان در تمرینات شرکت می کند و اگر شرایط بدنی‌اش مساعد باشد، در مقابل استقلال صنعتی به میدان خواهد رفت.

مظلومی در پایان و در خصوص اینکه آیا استقلال محروم و یا مصدومی برای دیدار مقابل استقلال صنعتی دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ما خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم، البته کریمی ۲ جلسه و فرشید اسماعیلی یک جلسه تمرین کرده و همه بازیکنان آماده بازی مقابل استقلال صنعتی هستند.

منبع: مهر