۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

برانکو همه را در آغوش گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان که با برد پرسپولیسی‌ها همراه بود به زمین مسابقه رفته و تمام بازیکنان را در آغوش گرفت.
کد خبر : ۲۶۴۰۳۷

صراط: در حالی که در نیمه دوم دیدار سیاه‌جامگان و پرسپولیس اسکوربُرد ورزشگاه خراب شده و وقت اضافه نیمه دوم در آن به نمایش درنیامد، بلندگوی ورزشگاه 3 دقیقه وقت اضافه را اعلام کرد.

* مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس پس از تعویض به سمت فنایی ناظر بازی رفته و نسبت به کارت زردی که از داور گرفت اعتراض کرد. او معتقد بود که بر رویش خطای پنالتی صورت گرفته است.

* علی علیپور مهاجم تعویضی پرسپولیس قبل از رفتن به زمین مسابقه از فرهاد کاظمی سرمربی حریف رخصت گرفت.

* پس از پایان مسابقه مربیان پرسپولیس به نشانه خوشحالی دور هم جمع شده و یکدیگر را در آغوش گرفتند. همچنین فرهاد کاظمی سرمربی تیم مشهدی به سمت برانکو رفته و به او خسته نباشید گفت.

* کریم باقری مربی پرسپولیس در پایان مسابقه به زمین بازی رفته و به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید گفت. ضمن اینکه فرهاد کاظمی نیز که به عملکرد بازیکنانش معترض بود در این خصوص انتقاداتی را به آنها مطرح کرد.

* برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان که با برد پرسپولیسی‌ها همراه بود به زمین مسابقه رفته و تمام بازیکنان را در آغوش گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس در پایان مسابقه به سمت هواداران رفته و ضمن تشکر از آنها برایشان دست تکان دادند.

* رامین رضائیان مدافع پرسپولیس بعد از مسابقه به سمت کادر فنی سیاه‌جامگان رفته و با آنها خوش و بش کرد.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

منبع: فارس