۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

اظهارات دایی بعد از برد مقابل فولاد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با بازی غیرتمندانه بازیکنان صبا توانستیم برابر فولاد گل خورده را جبران کرده و به پیروزی برسیم.
کد خبر : ۲۶۴۲۳۶
صراط: علی دایی امشب پس از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان بیان کرد: در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بازی در اختیار صبا بود و خدا را شاکرم که توانستیم بازی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان در این بازی سنگ تمام گذاشتند بیان کرد: ماچادو با دست شکسته بازی کرد و این تیم با افزوده شدن مصدوم‌ها و محروم‌ها قوی‌تر خواهد شد.

سرمربی صبای قم با اشاره به اینکه بازی با پرسپولیس در نیمه اول ما با فولاد تاثیر گذاشته بود، بیان کرد: در نیمه دوم با صحبت‌های صورت گرفته و تعویض انجام شده دیدید که همه کار کردیم که به گل برسیم.

وی بیان کرد: بازیکنان صبا با غیرت هستند و در این مدت خیلی زحمت کشیدند؛ باید خدا را شاکر باشیم و سعی کنیم بهتر از این باشیم.

دایی با اشاره به اینکه دو بازی سخت در پیش داریم گفت: از حالا به فکر بازی با سایپا هستیم که بتوانیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که روند پیشرفت صبا ادامه داشته باشد و ما نیز برنامه‌‌ریزی‌های لازم را خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبا یادآور شد: فولاد در این بازی خوب دفاع می‌کرد ولی ما نیز تمام سعی خود را به کار بردیم که گل‌های بیشتری برسیم هرچند که اگر کمی دقت داشتیم چهار یا پنج گل می‌توانستیم به ثمر برسانیم.

منبع: فارس