۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

یک مراسم شیطانی در پایتخت

کد خبر : ۲۶۴۵۴
تصاویر زیر مربوط به جشنی موسوم به هالووین است که در تهران خیابان فرشته برگزار شده است و در آن جمعی جوان منحرف که در سایه سیاستهای غلط مسئولین فرهنگی کشور رشد کرده اند به تاسی از برگزار کنندگان غربی این جشن انواع و اقسام فسق و فجور را در این محفل شیطانی انجام دادند .
به گزارش صراط نیوز به نقل از ندای انقلاب در غفلت مسئولین فرهنگی کشور بعضا اتفاقاتی در سطح کشور می افتد که زبان از گفتن آن قاصر است و این سوال در پس ذهن نقش می بندد که چرا وضعیت جامعه به این سمت و سو کشیده شده است. تصاویری که در زیر می بینید گوشه ای از انحطاط فرهنگی حاکم بر جامعه است که با تقلید کورکورانه از غرب و حرکت درمسیر فنا جامعه را به سمتی سوق می دهد که چیزی جز تباهی و نابودی برایش متصور نیست.
 
این جشن زیر گوش مسئولین رخ داده است!

نکته جالب توجه این است که این اتفاقات در زیر  گوش مسئولین طرفدارسایه تساهل و تسامح رخ می دهد. تصاویر زیر مربوط به جشنی موسوم به هالووین است که در تهران خیابان فرشته برگزار شده است و در آن جمعی جوان منحرف که در سایه سیاستهای غلط مسئولین فرهنگی کشور رشد کرده اند به تاسی از برگزار کنندگان غربی این جشن انواع و اقسام فسق و فجور را در این محفل شیطانی انجام دادند .

 پیشاپیش از مخاطبین انقلابی خود از انتشار چنین تصاویری پوزش می طلبیم.این تصاویر گوشه از دهها تصویر این محفل شیطانی است که انتخاب شده است ، قبح شکنی برخی از تصاویر آنقدر زیاد بود که به ناچار منتشر نگردید.

image007

image006

image010

image025

image031

image037

image038

image040

رختکن مراسم

image046

image059

image085

image086

 

image098

image099

image100

image101

image103

image107

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۳۱
۵
بسمه تعالی
وقتی اقازاده ها در فرشته با شیطان قرار می گزاذند در سایه غفلت ناجا و برادر رادان و ... ...... از داشتن این خاک و اطلاق نام امام مهدی به ان شرم گین است. ایا وقت بر خورد فیزیکی نرسیده است؟
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۳۰
۶
خدا آخر عاقبتمون رو ختم به خیر کنه داریم به کجا میریم والله فکر نکنم خارجیا از این کارها بکنن اینا معلومه یه مشت آدم تازه به دوران رسیده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ازشون بپرسي اين چه مراسم و چه تيپيه ميگن جوون هاي غربي اين جورين ولي به خدا من رفتن چند تا از كشورهاي اروپايي(البته با مانتو و روسري) ولي هيچ كدوم از جوون ها اين طوري نبودن كه جوون هاي"مسلمون"ما هستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۳۴
۲۸
:))))))) خوشيد شما هم! ميريد تو عكسهاي مهماني خصوصي مردم تجسس مي كنيد، اونها رو منتشر مي كنيد (البته بعد از تحمل رنج طاقت فرساي مشاهده اين عكسها و سانسورشان) كه چي؟ آيا توي اسلام گفته شده بريد از محافل خصوصي مردم جاسوسي كنيد يا برعكسش گفته شده و به نوعي بهتون گفته "به شما چه ربطي داره؟ فضوليد مگه؟ سرتان به كار خودتان باشد" ...
بعد تيتر مطلب كه ديگه آخرش بود! مراسم شيطاني :)))) رسم شده هر چيو كه نمي پسندن زود ربط ميدن به شيطان و شيطان پرستي! آقا شما مرضتون به اين راحتيها درمان نميشه متاسفانه، و بار هم متاسفانه مرضتون فقط خودتون رو متضرر نميكنه بلكه انتظار داريد بقيه هم به مرض خودتون مبتلا بشن! اما باز به هر حال براتون آرزوي شفا دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم.. گل گفتی
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
عزيزم . اول اينكه اين مراسم اگه خصوصي بود پس يك گله دختر و پسر نامحرم داخلش چيكار ميكردن؟!!!!دوم اينكه اين سايت وظيفش اينه كه اين عكس ها رو بازتاب بده تا شايد يك مسئولي ببينه و شايد دلش بسوزه و يك كاري بكنه .سوم اينكه به نظر شما در مجلسي كه دخترا و پسرا دارن توي هم مي لولن و در اون هيچ جايي براي خدا نيست چه جور مجلسيه ؟ مجلسه شيطانه ديگه عزيزم و شيطان در اون حكم فرماست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس اول توپ گفتی افرین!منم خواستم اینایی که تایپ کردی رد تایپ کنم اما حوصله نداشتم مجبور شدم یه چی دیگه بگم اون پایین !
خطاب به اقای احمد جان گل که داداشمونه!عزیز جان ازین مراسم زیاده(منظورم مهمونیاست)که خیلی هم خوش میگذره!دومان اینکه ازینجور ممونیا زیاذ عکس گرفته میشه اما چرا فقط اینارو گذاشتن به این نام گذاشتن سواله . .
میدونی چرا چون اینجا چند نفری با لباس شیطون اومدن.عزیز من اسم این مراسم بالماسکه هست که خیلی طرفدار داره داستانش اینطوریه که صاحب مهمونی یه سری لباس ها رو تهیه میکنه و به مهمونا میدن بپوشن سعی هم میشه همه نوع لباس اونجا باشه تا معرف حضور شن! این صراط بدبخت نمیدونه اصلا این مراسم چیه دقیقا مثل یه سری از مراسم ما مثلا ساله نو و عید نوروز که تو کشورای دیگه رفته اینم تو کشور ماست و لذت میبرن
در ضمن میلولن یعنی چی؟درست حرف یزن اینا هم انسانن ببا عقیده ی خودشون حق نداری به کسی توهین کنی
حالا چون تو توهین کردی منم توهین میکنم مساوی شیم جوابم رو بد بدی جوابت رو بد میدماا
اینکه این جوونا ظاهرا کاره خطایی میکنند درست(البته از دیده شما) اما امثال شما چی تو خلوت خودون با این عکس اوقاتتون رو پر میکنید بعد دم از خدا معصوماش میزنین یعنی هم اون گناه کردی هم ریا
وای بر من جای او توو جهنم وای وای
صراط مردی بزار ثابت کن رسانت مردمیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خطاب به احمد: شما معني خصوصي را نمي دونيد يا خودتون رو زديد به ندونستن؟ معني چهار ديواري اختياري رو چي؟ اول از همه از كجا ميدونيد اون دختر و پسرها نامحرمند؟ علم غيب داريد؟ دوما حريم خصوصي يعني اينكه اگه شما بيرون اونيد حق نداريد در موردش جاسوسي كنيد و بعد عكسها را بندازيد بقيه ببينند حريم خصوصي توسط اون افرادي كه داخلش هستند مشخص ميكنه چه كسي حق داره ازش اطلاع داشته باشه سوما يه كم حقوق بخوانيد در مورد حريم خصوصي يا حتي متون اسلامي مطالعه كنيد كه فقط ادعاي مسلمان بودن نداشته باشيد چهارم: ظاهرا قلب شما هم جايي براي خدا نداره كه به اين راحتي به ديگران اتهام و تهمت ميزنيد و كاملا برخلاف دستورهاي اسلام مبني بر عدم سركشي در زندگي ديگران اقدام ميكنيد، آيا قلب شما هم شيطاني است؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
آقای ناشناسی که خصوصی رو معنی کردین! اگه محفلی خصوصی باشه ولی در اون محفل اقدامی مجرمانه انجام و باعث شیوع جرم در خارج از محفل خصوصی بشه، دیگه اونجا حکم حریم خصوصی نداره و قطعا باید با اون برخورد بشه. اما اینکه اعمال انجام شده در اونجا مجرمانه بوده یا نه بحث دیگه ای هست که اصلا در حوزه اختیارات و صلاحیت من و شما این سایت نیست. پس بیخود خودش رو ناراحت نکن. تهمت و افترا هم موقعی موضوعیت داره که طرفت مشخص باشه ولی توی این عکسا که کسی شناسایی نمیشه. پس کاسه داغتر از آش هم نشین که وا اسلاما به حریم خصوصی مردم تعدی شده و از این اشک تمساح ریختنها! در واقع به نظر من هدف از انتشار این تصاویر تلنگر زدن به مسئولین هستش که همونطوری که مهمونیهای کاملا خصوصی!! با شرکت کننده های کاملا محرم! یواش یواش تبدیل به پارتیهای شبانه آنچنانی شده این مراسم کاملا مفرح! و فرهنگی! خیلی خصوصی! که همه هم محرم هستن ان شاء اله!! به سرنوشت پارتی های مذکور دچار نشه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اولا در مجلسی که پر از گناه است دم از دین نمیزنند دوما اینها بیشتر به یک گله حیوان شبیهند تا انسان در خصوص زندگی حیوانات تجسس بلا مانع است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
محل خصوصی .............ه که ................ اجازه ورود به آن را نداره محل خصوصی خانه ات است که برادرت بدون اجازه حق ورود به آن را ندارد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم.اول جواب محمد آقا رو ميدم .برادر گلم كسي نگفته كه اين مراسم شيطان پرست ها هستش.بله اين مراسم بالماسكه هستش. تيتر مطلب نوشته مراسم شيطاني كه توي نظر اولم گفتم چرا شيطانيه . محمد جان عزيزم بحث ما سر اين نيست كه من توي خلوتم چيكار ميكنم بحث سر اينكه دين و ايمون بين جوونا داره از بين ميره . حالا چه من و چه تو مهم اينكه يك كاري انجام بشه . جواب ناشناس: برادر و يا خواهر من . من معني خصوصي رو ميدونم . شما فكر كردي چي شكلي عكس هاي اين مراسم انتشار پيدا كرده ؟ فكر كردي خبرنگارهاي صراط رفتن توي مراسم عكس گرفتن !؟ نه عزيزم اين عكس ها بسيار روشنه كه توسط خودشون انتشار پيدا كرده . شما گفتي كه از كجا ميدوني اينها با هم محرم نيستند . گل من عزيزم يكم فكر كن . همه اينها جوونن اصلا ميگيم نصفشون جوون هستن . يعني همه اينها خواهر و برادر هستن يا خاله و خواهر زاده ؟ فكر كن عزيزم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آفرين -
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
با این تعاریف جدیدی که از "محل خصوصی" یاحریم خصوصی داده اند محله سابق شهر نو تهران هم قاعدتا ازنوع محل خصوصی بحساب میامده است!!!!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۲۴
۱۰
اشتباه نکنید...اینجا کشورغربی و ...... ... ......نیست""" اینجا جمهوری اسلامی ایران است!!!

سرزمینی که مدعی آمادگی برای ظهور مهدی موعود(عج) است!!!

اینها جوانان همین مملکت اند......از جایی دیگر نیامده اند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
یه سوال دارم !
کجای دنیا همه مردمش یکدست و یک فکر و یک رنگ و یک شکل هستند ؟
بابا جان درست اسن رفتار و افعال نفرت انگیز هست ولی هر کس خودش میدونه چه کنه
تو مگه مجبوری تا یک خبر منتشر میشه فوری نظرت رو بگی ؟
آقا ما منتظر امام زمان(عج) هستیم ، اینا هم یا هستند و این کارا رو انجام میدن یا نیستن و انجام میدن در هر ئو حال به من و تو چه مربوطه ؟
باور کنید اینا خیلی هاش به شیطون ربطی نداره ،
میگن (نزدیک این معنی) یه جا از شیزون سوال میکنن اینا رو چرا اینطور منحرف کردی ؟
شیطون میگه من نکردم اینا خودشون این کارا رو کردن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس عزیز::

شما اصل اون تفکری که توی ذهن من بود رو متوجه نشدید"""

این کارها به شیطون ربطی نداره"""
"""اصل اون جمله که فرمودید..تقریبا اینه"""
دوزخیان...تقصیر گناهان خود را به گردن شیطان می اندازند.....ولی ابلیس میگه:
من فقط شما رو دعوت کردم...اجباری درکار نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________________
__________________________
من در کامنت ام...هیچ مطلبی علیه این اشخاص (تصاویر بالا) نگفتم"""
من نه موافق این برنامه هام......نه با اجازه شما..نهی از منکری هستم""""""
______________________________
ما باید چیکار کنیم که در یه مملکت اسلامی...هر روزه شاهد این جور ابتذال ها نباشیم؟؟؟؟؟؟
من دنبال این موضوع بودم"""
فکر نمیکنم که این برنامه ها...با برخورد شدید و یا آزاد گذاشتن حل بشه""
کاش کارهایی از شوی مسولان صورت میگرفت....کاش...کاش....کاش"""

درضمن دوست عزیز...فکر نمیکنم...جای شما رو در بخش نظرات تنگ کرده باشم"""هر مطلبی که عشقم بکشه...کامنت میذارم"""
_______________________________
_______________________________
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۲۵
۷
انا لله و انا اليه راجعون!
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۴
۶
جامعه ای مریض و منحطط . اخرش هم یا جونان رو تو خیابون با چاقو میزنن. یا رگ گردن بسیجی رو میزنن. و سه تا پیزووری مردنی هم روح ا... داداشی رو به قتل میرسونند.... شهر کلاغ ها.........
صراط سبز فتنه گر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۹
حتما باز هم تقصیر اح........... هست. به جای این تیتر می نوشتی:
"جنایت ا........"
"تصاویر جنایات اح.........."

برو بمیر صراط سبز فتنه گر که هر خبری میشه، می خواهی یه جوری بچسبونیش به اح...............

در ضمن ثابت کن که این افراد مسیحی نیستند. ثابت کن مسخره. اصلا می دونی هالوین چیه؟ یا یه چیز شنیدی، میری این سایت و اون سایت را می گردی، خبر پیدا می کنی، میزاری توی سایتت تا کلیک خورت بیشتر شه

مرگ بر صراط سبز فتنه گر

هر چند می دونم که انتقاد پذیر نیستی، ولی اگه جرات داری تاییدش کن

درود بر آیت الله خامنه ای
درود بر اح...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
همین ادمای کوته فکر مثل تو هستن که مردمو از دین و خدا وپیغمبر زده کردن اثلا چطور دوره ی اصلاحات همه ی بی بندوباریا قتلا و ......... که می تونم قسم بخورم یک هزارم حالا نبود گردن اقای خاتمی بود اما حالا اح.....هیچ تقصیری نداره و مردم باید خودشون دست به چاقو بشن و برن با قاتلا و....درگیر بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۴
۸
مراجعه شود به عكس آقاي م....... و خانم ه. ته.... ...
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۶
پناه بر خدا.
دلم برای این جوانها میسوزه.
ان شاالله همه ما اصلاح بشیم.
محمد
|
United States
|
۱۳:۴۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۸
۸
خاک تو سرت صراط!
این جشن بالماسکه هست چرا چرت میگی؟اطلاعات دقیق نداری هم حرف اضافه نزن .این تو کرج بوده !برات متاسفم که یه خورده سواد نداری
ناشناس
|
United States
نام مقدس محمد را از روی خودت بردار بعد هر مزخرفی می خواهی این جا بنویس.
محمد
|
United States
ناشنااس جان عزیز به کسی مربوط نمیشه اسم من چی هست. شما هم به اطلاعاتت اضافه کن این جشن بالماسکه هست.حالا چرا صراط گفته شیطانی؟چون تو این مراسم صاحب مهمونی باید از تمام لباسها داشته این جزو رسومات این برنامست در ضمن هرکی لباس شیطان پوشید شیطان پس شما هم گوشی چینی دستت میگیری چینی هستی
صراط به خاطر این برگشته گفته مراسم شیطانی
وگرنه کم از این مراسم ها برگزار نیمشه چرا یهو گیر داد به این؟!داداش جان از اینکه چیزی گفتم ناراحت شدی هم عذر میخوام
ناشناس
|
United States
مگه خودش اسمشو انتخاب کرده؟ تازه مثله بعضیا ترسو نبوده که خودشو ناشناس معرفی کنه....
حمید
|
United Kingdom
|
۱۴:۵۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۵
۸
این جشن چه درست چه غلط اصلا ربطی به کشور ما ندارد و جزء جشن های سنتی مغرب زمین است اما مهم این است که این جوان های تصاویر بالا می خواهند آزاد باشند و هر غلطی دلشون می خواهد بکنند حالا این جشن هم شده بهونه و مشکل مرضی است که در قلوب اینهاست
برداشت دیگر:شاید اینها جزء افراد خودباخته دنیای غرب باشند و بخواهند با برگزاری چنین جشن هایی اغراض چنین جشن هایی را در کشور رایج کنند
در هر دو حالت مسئولین امر باید هوشیار باشند
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۵
۳
منظور شما از مسئولين چه كساني هستند و اين ادمهاي همه كاره كي هستن كه برخورد با انها اينقدر براي دولت سخت است كه بايد انقلابيها وارد عمل شوند باعث خجالت است دولتي كه همش دم از قدرت واقدار ميزند زير گوشش اين فجايع رخ دهد و ساكت بنشيند ما انقلابيها حرفي نداريم برخورد ميكنيم ولي جايگاه دولت و قانون و قضا در اين مورد كجاست لطفا جواب بديد
صراط سبز فتنه گر
|
Iran, Islamic Republic of
پاسخ شما درست، ولی چرا همه چیز را به گردن دولت می اندازید؟ مگه این کشور مجلس نداره؟ مگه این کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام نداره؟ مگه این کشور شورای نگهبان نداره؟ ................... اینکه هر اتفاق بدی که توی ایران میفته، یه جوری می خواهید به دولت و شخص رئیس جمهور نسبت بدید، فکر نمی کنید نامردی هست؟ در بد بودن این اتفاق که کسی شکی نداره، اما چرا فکر می کنید که فقط دولت مسئول هست؟ مگه نمایندگان مجلس مسئول نیستند؟ چرا اونها کاری نمی کنند؟ معلومه چرا، نزدیک انتخابات هست و هیچ کس نمی خواد که خودش را خراب کنه و هر کسی میخواد با انتقاد کردن از دولت و شخص رئیس جمهور، بگه که آره، من به فکر مردم هستم.
من نمیخوام بگم که نباید از دولت انتقاد کرد، خوب انتقاد حق هر کسی هست، اما واقعا انتقادهای شما کینه ورزانه شده.....

براتون متاسفم که خودتون دارید کاری می کنید که فتنه گران باز هم به صحنه سیاسی مملکت برگردند......
من به شما از فتنه ای بزرگتر هشدار میدم که خودتون دارید بوجود میارید. قدر رئیس جمهور را بدونید، قبل از اینکه دیر بشه

درود بر مقام معظم رهبری
درود بر رئیس جمهور
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۸
۹
(اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

ان كيد الشيطان كان ضعيفا)

حيف از عمر ما ها كه در كارهاي بيهوده مي گذرد و بد تر از آن بعضي ها در گناه مي گذرد خدا هدايتمان كند.
بکو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۹
اینها برگرفته از فرهنگ منحط غربی است. در آئین غربی ها، لباس های اینچنینی پوشیدن و خوشگذرانی کردن به این شکل از طریق ماهواره ها برای کشورهای جهان سومی تبلیغ می شود تا فرهنگ این کشورها استحاله شده و فرهنگ مورد نظر شان را غالب کنند.
و در این میان ما مردم مسلمان ایران دارای فرهنگ و تمدن غنی اسلامی ایرانی باید هوشیار باشیم.
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۴
۰
سلام
من نمیدانم چرا وقتی که بحث حجاب مطرح میشود از فرهنگ غربی ها پیروی میکنند ولی وقتیکه بحث اقتصادی پیش می اید داد همه بلند میشد
بابا تو این کشور ها میوه دانه ای فروخته میشود اگر از نظر فحشا پیروی میکنند پس باید از نظر اقتصادی و علمی هم مثل انان باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مگه دولت میزاره ؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۸
۴
از دنیا لذت ببرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۴
۰
ببخشید یه سوال پیش آمد مگه از این جشن ها تو کشور کم اتفاق می افته که حالا صراط صفحه اول سایتش این مطلب را میزنه؟؟؟!!!تازه با انتشار این دردی کم میشه یا اینکه یه عده که تابحال به فکرشون نرسیده یاد میگیرند..........
محسن
|
United States
|
۲۰:۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۳
۶
اشاعه فحشا است.
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۵
۴
اووَه کجایید شما ! این بیچاره ها فکر می کنند متمدن و با فرهنگند ولی اگه یک خورده فکر کنند هنوز با حیوون هایی مثل الاغ خیلی فاصله دارند, چون آنها (الاغ و حیوونا)کلا حجاب ندارند پس از اینا جلوترند. و اینها تا به امثال الاغها برسند هنوز از آنها عقبند.
بدانید دنیا محلی برای غربال کردنه چون بهشتی که خدا بشارتش را داده جای این پلشتها نیست بلکه آشغالدونیشون جهنمه.
sh
|
United Kingdom
|
۲۳:۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۷
۳
از عربا تقلید کنن خوبه!!!؟؟؟؟
abolfazl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۵
۶
من همیشه اخبار صراط رو دنبال میکنم و صراط جزو بهترین هاست
در جواب کسی که میگه صراط سبز فتنه گر
باید گفت که تنها انگی که به صراط نمیچسبه اینیه که تو میگی
خوشم میاد از صراط که به غیر اقا با کسی عهد اخوت نبسته
صراط سبز فتنه گر
|
Iran, Islamic Republic of
اگه صراط سبز فتنه گر با کسی عقد اخوت نبسته، ما هم با کسی عقد اخوت نبسته ایم. مخصوصا با صراط سبز فتنه گر. در فتنه گر بودن صراط سبز فتنه گر که شکی نیست، دلیلش هم کاملا واضح هست. چون همون کاری را داره می کنه که فتنه گران کردند. قبل از اینکه ماجرای جریان انحرافی اصلا شکل بگیره، این سایت صراط سبز فتنه گر، رویکرد خودش را در تخریب اح....... شروع کرده بود. اگه باورتون نمیشه آرشیو را نگاه بیندازید. مگه فتنه گران چه کار کردند، جز اینکه هر مشکلی که توی کشور بود را یه جوری به دولت و شخص رئیس جمهور ربط دادند؟ جز اینکه تمام خبرهای این سایت صراط سبز فتنه گر، بر ضد رئیس جمهور هست؟ مثلا همین دیروز رئیس جمهور اعلام کرد که مکتب اسلام، مکتب رهایی بخش همه انسانها هست. چرا صراط سبز فتنه گر یک خبر از این را منتشر نکرد؟ دلیلش واضح هست. چون انصاف را فراموش کرده و فقط خبرهایی که بر ضد دولت هست را منتشر می کنه.

ما هم با صراط سبز فتنه گر عقد اخوت نبسته ایم. من اول از این سایت صراط سبز فتنه گر خیلی خوشم میومد، اما وقتی رویکرد ناجوانمردانه اش را، اون هم به خاطر فضای باز سیاسی ای که رئیس جمهور بوجود آورده دیدم، فهمیدم که هر کسی فقط به فکر منافع خودش هست.

اگر در دولت جریان انحرافی هست، من تکذیبش نمی کنم. اما میخوام بگم که جریان های انحرافی تر هم هستند.
جریان انحرافی تر شه.......... به رهبری قا.............
جریان انحرافی تر مج.......... به رهبری ع. مط...... و ع. لا.......
جریان انحرافی تر مج..... تش..... مص..... نظ..... به رهبری ها......... رف............
جریان انحرافی تر رخنه کرده بین علمای ما به رهبری صانعی و ام.........
چرا علیه این جریان های انحرافی تر این سایت صراط سبز فتنه گر هیچ جبهه ای نمیگیره و جنجال رسانه ای راه نمی اندازه

صراط سبز فتنه گر، خواهشا تاییدش کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۵
۲
وقتي مسئولين كاخ نشين شوند و حب رياست باشد اين چيزها طبيعي است. اين مملكت را امام زمان عج نگه داشته است
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۴
۲
واقعا به مسئولین دولتی و فهنگی و انتظامی تبریک میگم که همچین مراسم هایی با این فضاحت بیح گوششون اتفاق می افته اونا خبر ندارن در دکون فرهنگ رو باید گل بگیرن دیگه خدابخیر بگذرونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۴
۴
خدایشان بیامرزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۷
۱
خجالت بکشید.آیا اسلام یعنی سرک کشیدن در مجالس مردم؟مگر پیامبر نفرمود اگر دیدی زن و مردی از زنا برخواستن حق نداری به کسی بگی.شاید همون لحظه توبه کردن؟
مگر امیر المومنین نفرمود اگر کسی را شبانگاه در حالت گناه دیدی ، مباد در بامداد به همون حالت نگاهش کنی شاید در شب توبه کرده باشد.
کجای تاریخ خوندین که علی به زور وارد خانه مردم میشد برای تجسس زندگیشون؟
یا جاسوس بذاره برای خبرچینی از اعمال مردم؟
شما شیعیان ........ید ، که اگر زن و مردی باهم وارد یک کوچه میشدند اونا رو حد میزد!
نه مولای من که به لطایف الحیل سعی میکرد اونایی رو که خودشون ، با پای خودشون میومدن برای حدود گناهانشون رو به سمت توبه بگردونه تا اجرای حد؟
در ضمن دوستان درست میگن این باید بالماسکه باشه نه هالووین و هیچکدوم هم شیطانی نیستند.
البته اگر بدون رعایت حدود اسلامی برگزار بشه موضوع فرق داره،حتی اون موقع هم شیطانی نیستند گناه آلودند مانند بساری از مجالس عروسی که تو سالنهای تحت نظارت اماکن برگزار میشه.
یه چیز دیگه همین طرز تفکر خشک شما چیزیه که غرب میخواد نه برگزاری یه جشن.
hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۶
۰
خوبه که تیروهای شما در این مراسم توانسته اندالحمدلله باشندوعکساشونو بدند تووبلاگ
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
دارم از خنده می ترکم!صراط چیداره که جاسوس داشته باشه ؟این عکسها تو نت پره فقط کافیه فیلتر شکن داشته باشی جستجو کنی بدون اینکه اینکه مات باشه میزاره !راط خیلی از جاها کپی میکنه و اصلا منبع نامی نمیبره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۴
۲
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
صراط !(تمام کسانی که توشید)
اوندنیا سر پل صراط برای این همه تحریف حرفهام هم من هم مولا منتظرتونیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
هر چی میکشیم از حماقت خودمون میکشیم.
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
یه مشت بچه مایه دار که با پول دزدیهای ننه باباشون به کیف و حال مشغولن داخل همین اشغالا بچه های ...... و ......... و ................. پیدا میکنید
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱
به به...لباس لجنی هم که هستن...
نکنه برادران .....................نن ...!!!!1
رز ابي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
واقعا نميدونم بايد چي بگم!!! مانميتونيم راجع به كاراي اينا نظر بديم نميتونيم بگيم كاراشون درسته يا غلط؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
32 سال تلاش کردیم به زور بخشی از مردم را مسلمان کنیم. چرا از مدلهایی مثل ترکیه و مالزی و اندونزی و ... امتحان نمیکنیم. آخه این چه حجابی است که امروز در جامعه ما مرسومه؟ فکرنمیکنید نباشه بهتره؟ این فساد تنها در منازل و مخفیانه نیست. آقای صراط بعد از ظهرها یک سری به میدان ولیعصر به بالا زده ای؟ چندنفررامیخواهی بگیریم یا ارشاد کنیم
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۰
سلام

بارها گفتم و میگویم .
مملکت ما از اسلام فقط اسمش را یدک میکشه
روح اله فی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
در سرزمین یمن قومی می زیستند كه بت پرست بوده و كفران نعمات الهی را امری عادی بر می شمردند. این قوم مردمانی نیرومند داشت كه از قوای جسمانی زیادی برخوردار بودند. در میان ایشان پیامبری زندگی می كرد كه "هود" نام داشت. هود(ع) به منظور هدایت ایشان می گفت:قال یا قوم اعبدوا اللّه ما لكم من اله غیره افلا تتقون .اى قوم من ! خداوند یگانه را بپرستید كه هیچ معبودى براى شما غیر او نیست , آیا پرهیزگارى را پیشه نمى كنید. اما گنهكاران قوم هود با گستاخی تمام او را به دروغ گوئی متهم می نمودند و به حضرت هود می گفتند:قال الملا الذین كفروا من قومه انا لنریك فى سفاهة وانا لنظنك من الكاذبین اشراف كافر قوم او گـفـتـند ما تو را در سفاهت و سبك مغزى مى بینیم و گمان مى كنیم تو از دروغگویان باشى. هود(ع) نیز به دفاع از خود می پرداخت و ضمن دعوت ایشان به ایمان می فرمود:ابلغكم رسالا ت ربى وانا لكم ناصح امین رسالتهاى پروردگارم را به شما ابلاغ مى كنم ; و من خیرخواه امینى براى شما هستم همچنین هود(ع) برای یادآوری نعمات الهی جانشینی ایشان را از نسل نوح بیان می فرمود و همچون دیگر پیامبران به هر طریق ممكن سعی در هدایت قوم خویش داشت. اما متاسفانه قوم لجوج هود ضمن مخالفت با او به پرستش آنچه از نیاكانشان مرسوم بود اصرار می ورزیدند، و نهایتا به هود(ع) گفتند:فاتنا بما تعدنا ان كنت من الصادقین اگر راست مى گویى (و عذابها و مجازاتهایى راكه به ما وعده مى دهى حقیقت دارد) هـر چـه زودتر آنها را به سراغ ما بفرست و ما رامحو و نابودن كن حضرت هود نیز پس از نومیدی از ایمان آوردن كافرین به ایشان گفت:قال قد وقع علیكم من ربكم رجس وغضباكنون كه چنین است بدانید عـذاب و كـیـفـر خـشم خدا بر شما مسلما واقع خواهد شد و پس از تذكراتی مجدد افزود:فـانـتـظـروا انـى مـعكم من المنتظریناكـنون كه چنین است شما در انتظار بمانید من هم با شما انتظارمى كشمخداوند نیز پس از اتمام حجت هود(ع) به آنچه كه مردمان گمراه قوم هود خواسته بودند جامه عمل پوشانید و بر آنان عذابی سخت نازل فرمود.فانجیناه والذین معه برحمة منا وقطعنا دابرالذین كذبوا بیاتنا وما كانوا مؤمنین ما هود و كـسـانـى را كـه با او بودند به لطف و رحمت خود, رهایى بخشیدیم , و ریشه كسانى كه آیات ما را تـكذیب كردند و حاضر نبودند در برابر حق تسلیم شوند, قطع و نابود ساختیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
تا وقتي باع اذيت و آزار ديگران نشوند چه اشكالي داره هر جور ميخوان شاد باشن؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۳
واقعا برای جامعه اسلامی خودمون متاسفم. باید اینها رو بگیرن چوب تو ....
یه ناشناس خسته از فضولی شما
|
United Kingdom
|
۱۵:۵۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
به کسی چه که مردم چطوری میخوان چه طوری تفریح کنن مگه شماها رو تو فبر اینا میخوان بزارن ؟ دست بردارین از سرکشی تو خلوت مردم .دیگه مگه بهونه ای هم برای جشن و خوشیه مردم باقی گزاشتین ؟معلومه به بهونه بالماسکه و هالوین و سال نوی میلادی جشن میگیرن .وقتی تو ممکلکتمون فقط دنبال ................................... مردمین همین اوضاع هم هست به کوری چشمتون. حالا هی برین کوذش و داریوش و آریوبرزن و آرش کمانگیر رو از تاریخمون به زور حذف کنین چند سال دیگه مردم به بهونه تولد آتاتورک و عروسی سلطنتیه بلاد کفر(: میریزت تو خیابونا برای پایکوبی جدا چی میخواین از این مردم ماتم زده دست بردارین بابا برین ................. بزنین تو سر خودتو گریه کنین و برین بهشت اصلا مردم میخحوان برن جهنم به شما ربطی داره ؟ ضمنا اینم بدونین که ........... همون کسانی که خودتونو براشون میکشین و خفه میکنین و به خواسته اشون خون بقیه رو تو شیشه میکنین تو همین مهمونیا ............... اگه نمیدونین............................. .به امید خفه شدن همه فضولهای اسلام نما که به اسم خدا و قران . امام زمان ....................................
ابی و اسی
|
United States
|
۰۲:۳۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
داداش!حالا کو تا هالووین.هالووین َآخرین روز در ماهِ میلادی اکتبر هست؛یعنی دو ماه دیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اين بالماسكه نيست؟
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اولا بايد عرض كنم كه اينجور كار ها بشما نيامده دوما.هالووين جشن سي و يكم اكتبره ثالثا.اين جشن ها در براي كودكان شادي آفرينه رابعا.اگر جوابت اينه كه ما هم بچه ايم پس برو شيرتو بخور خامسا.اگه ميگي چه اشكالي داره پس ناموستو ر اختيار ديگران بگذار سادسا. هرمملكت يك قانوني دارد كه برگرفته از عرف جامعه است تو اي مملكت اين جور كارها .......؟؟؟؟؟
ahin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مرگ بر هرچی ...... و ........ وهرکی که مسئولیت پیگیری داره ولی پیگیری نمی کنه
دانشجو. نه سیب زمینی!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۱
این روزا هر چی, چه غلط چه درست ربطش میدن به شیطان پرستی و جریان انحرافی، اونم با کلی تحریف. فقط برای تخریب اح...
رو مراسم مالوسکه که هرچند مورد تایید مانیست ولی انگ شیطان پرستی میزنن حالا هیچی . اردوی دانشجویی... رو ربطش میدن به جریان انحرافی رو چی میگین...توبه کن صراط سبز فتنه گر دروغ گو...
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
;)) خندیدیمو.... باید اشاره کنم هرکسی و تو گور خودش میذارن... شما هم فکر گور خودت باشو ............... و به ............... مردم کار نداشته باش.
ایاندئئئئئئ
|
Germany
|
۲۳:۴۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
.درد و بلای صراط بخوره توی سر و مغزتان که آدم بشو نیستید یک مشت بچه فوفول و بچه سوسول . چرا از غرب نظم و ترتیب و نکات مثبتش را خبر مرگتان یاد نگرفتید شماها هم شدید عباس توفیق اون مردیکه ................ در اون سن و سال تو آمریکا شماها هم با این سن و سال داخل ایران اینه اصالت و شخصیت ایرانی ؟ شرم و حیا اصلا به گوشه کرتان خورد خورده ؟!!
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
کاملا تابلو که جشن تو خارج از کشور برگزار شده و این آدمای توی عکس هم یا ایرانی نیستن و یا اگرم هستن اونور آبن.دروغی چند تا عکس گذاشتن توی سایت میگن اینجا ایرانه و من و شما رو سر کار گذاشتن.خدایی یه نگاه به وسایلی که دستشونه بندازین و ببینین که اصلا یه همچین چیزایی توی ایران پیدا میشه؟!
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
اولا هر کار اشتباهی اشتباهه حالا چه ماله غرب باشه چه ماله خودمون دوما چه اشکالی داره که جوونا فرهنگ و کارهای دیگر کشورها رو امتحان کنند به شرط اینکه لااقل با انسانیت شون منافاتی نداشته باشه . جوونای ما نیت شون این نیست که آداب و سنن اونا رو رواج بدن یا خدای نکرده قدم اشتباه بردارن بلکه فقط میخوان خوش بگذرونن و متاسفانه نمیدونن که هر راهی برای خوش گذروندن مناسب نیست. و اینکه این اعمال شیطانی هست یا نه باید بگم هر کاری که انسان رو از انسان بودن دور کنه و رو به زوال و نابودی بکشونه مطمئن باشید شیطانی و نادرسته. اینکه همه ی ما زمانی از زندگی بارها و بارها اشتباه کردیم مهم نیست این مهمه که راه درست رو انتخاب کنیم و متاسفم برای شما دوستان که جدل میکنید سر چیزی که خودتونم به اون معتقد نیستید و طرفداری میکنید از اشتباه....
در مورد کسی که گفت کنکاش در کار دیگران درست نیست و یک عالمه حدیث گفت اولا تبریک که اینقدر وارده ثانیا حکایت اون شخصی که تو قایق میخواست قایقو سوراخ کنه و میگفت فقط دارم قسمت خودمو سوراخ میکنمو شنیدید حتما.
در ضمن مهم نیست که طرف کدوم آدم سیاسی هستید سعی کنید جانب حق باشید که امروز هستی پس انسان باش و به انسانیتت افتخار کن......... میدونم یه کم شعار دادم ولی کاش بشه که بهش عمل کنیم.
در پناه خدا باشید و به یاد خدا باشید باشد که رستگار شوید(آمین)