۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

واکنش به ادعای رهبری‌فرد درباره خیابانی

مدیر پرسپولیس و قائم مقام وقت باشگاه استقلال می گویند بهروز رهبری فرد اشتباه کرده و کسی که به او زنگ زده تا از پرسپولیس به استقلال برود ، جواد خیابانی نبوده است!
کد خبر : ۲۶۴۸۴۳
صراط: مدیر پرسپولیس و قائم مقام وقت باشگاه استقلال می گویند بهروز رهبری فرد اشتباه کرده و کسی که به او زنگ زده تا از پرسپولیس به استقلال برود ، جواد خیابانی نبوده است!

خاطرات بهروز رهبری فرد درباره تماس های جواد خیابانی به او در اوایل دهه 80 برای اینکه از پرسپولیس جدا شود به استقلال برود و بمبی دیگر در تیم علی فتح الله زاده باشد ، حسابی سر و صدا کرده است. رهبری فرد در خاطراتش گفته بود در آن روزها جواد خیابانی مجری و گزارشگر سرشناس تلویزیون با او تماس می گرفت که او هم مثل مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال برود. البته بر اساس روایت رهبری فرد ، جواد این تماس ها را نه از سر منافع مالی که به توصیه دوستان استقلالی اش انجام داده و با توجه به رفاقتی که با بهروز رهبری فرد داشته ، احتمالا در معذوریت این دوستانش چنین کاری کرده است. جواد که آن سال ها در دفتر علی فتح الله زاده و ساختمان وقت باشگاه استقلال در آژانس المپیک ، مجله در می آورده ، هنوز به این گفته ها واکنشی نداشته اما امیر عابدینی مدیر وقت پرسپولیس و کامران منزوی ، قائم مقام باشگاه استقلال در آن زمان می گویند رهبری فرد اشتباه می کند و خاطراتش را قاطی کرده است و حیابانی با او در این باره تماسی نگرفته است. امیر عابدینی درباره آن سال ها می گوید:«آقاى خيابانى انسانى بزرگوار است كه براى براى فوتبال و ورزش كشور تا جایى كه مي توانسته زحمت كشيده و بنده خيلى از نظرات ايشان استفاده كرده ومي كنم. در سال ٨٠ اقا بهروز از مديريت من گله مند بود!»

و البته کامران منزوی درباره خاطره رهبری فرد می گوید:«با ابراز ارادت خدمت سروران گرامي متاسفانه عادت كرده ايم كه به مرور زمان خاطرات خود را مطابق زمان تغيير دهيم و حتي يک خاطره با چند مضمون تعريف مي شود.فردي كه اسباب انتقال مهدي هاشمي نسب را به استقلال فراهم كرد دقيقا فردي بود كه مي خواست كار انتقال رهبري فرد را به استقلال فراهم كند و اين فرد آقاي خياباني نبود. آقاي خياباني مدتي با استقلال همسايه بود و دليلش انتشار هفته نامه اي بود كه دفترش در ساختمان المپيك استقلال بود!»

اگرچه رهبری فرد تاکید دارد در آن ماجرا خیابانی با او تماس گرفته ، باید دید علی فتح الله زاده و جواد خیابانی ، دو ضلع دیگر آن ماجرا درباره آن روزها چه نظری دارند.