۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

هدیه حامیان فلسطین به BBC +عکس

فعالان انگلیسی با ارسال لیوان‌هایی با طرح روند اشغال فلسطین برای مدیران ارشد و مجریان بی‌بی‌سی از آنان خواستند تا دست از حمایت‌های رسانه‌ای خود از صهیونیست‌های اشغالگر و کودک‌کش بردارند.
کد خبر : ۲۶۵۱۴۶

صراط: فعالان «کمپین همبستگی انگلیس با فلسطین» در اقدامی جالب تعدادی لیوان با طرح روند اشغال فلسطین برای مدیران ارشد و خبرنگاران بی‌بی‌سی ارسال کردند.

هدیه حامیان فلسطین به مدیرانBBC+عکس

آنان هدف از این اقدام را اشاره کنایهآمیز به سوگیریهای خبری بیبیسی درباره فلسطین عنوان کرده و از مدیران آن خواستند بر پایه مستندات تاریخی و علمی برنامه تهیه کنند.

فعالان انگلیسی از خبرسازان و مجریان بیبیسی خواستند هرگاه نگاهی به این لیوان‌ها می‌اندازند یادآوری کنند این فلسطینیان هستند که مورد ظلم واقع شده و مجبورند برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود با هر وسیله‌ای علیه نیروهای اسرائیلی بجنگند.

حامیان فلسطین در انگلیس، خبرسازی‌های دروغین بیبیسی و بزرگ‌نمایی شمار کشته‌شدگان و مجروحان اسرائیلی را خیانت این رسانه علیه صداقت خبری توصیف کرده و بر تداوم اقدامات و کمپین‌های اعتراضی علیه این رسانه تاکید کردند.

آنان همچنین تلاش بیبیسی برای همراه کردن افکار عمومی جهانی با سیاست‌های اشغال‌گرانه و ضد انسانی اسرائیل را شرم‌آور توصیف کرده و از مدیران این رسانه خواستند تا اشغال سرزمین فلسطین و کشتار و آوارگی هزاران فلسطینی توسط صهیونیست‌ها را از یاد نبرند.

 

منبع: جبهه جهانی مستضعفین