۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

شبکه ماهواره‌ای داعش را میانه‌رو خواند!

کار شبکه های فارسی زبان ماهواره‌ای به جایی رسیده است که داعش را میانه رو و سکولار معرفی می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۵۱۹۹
صراط: موج حمایتی و سانسور اقدامات وحشیانه داعش از سوی شبکه های ماهواره ای وابسته به سرویس های جاسوسی غربی را که کنار بگذاریم، این روزها شاهد ادبیات سازی  عادی سازی این جنایات نیز از سوی آنها هستیم.

کار شبکه های فارسی زبان ماهواره ای به جایی رسیده است که داعش را میانه رو و سکولار معرفی می کنند.

متن زیر به بخشی از گزارش یکی از شبکه های ماهواره ای اشاره دارد که به تعریف جدیدی از داعش پرداخته است:

علیرضا میبدی کارشناس این شبکه می گوید: واشنگتن‌پست نوشته که بنا به تلاش‌های آقای قاسم سلیمانی، هزارها شبکه عراقی راهی سوریه شدند برای این که بپیوندند به نیروهای حامی آقای بشار اسد. همین‌طور می‌دانیم که ارتش روسیه در حملات هوایی که صورت داده باعث مرگ بیش از 350 نفر شده. گویا 375 نفر در عملیاتی هم که در لاذقیه انجام داد، باز شمار زیادی کشته شدند از جمله رهبر یکی از جنبش‌های میانه و سکولار. اینها کسانی هستند که برای ایجاد دموکراسی در سوریه می‌جنگند. به این ترتیب حضور سوریه و حضور نیروهای خارجی در آن کشور هم باعث تشدید جنگ می‌شود، هم سیلاب پناهندگی را فراخ‌تر می‌کند و نگاه کنید به جاده‌های بالکان، فصل باران شروع شده، جاده‌های پر از گل و لای و این پناهجویان در این جاده‌ها در چادرهایی که اغلب چادرهای پلاستیکی به اندازه یک چتر زندگی می‌کنند. برخی زیر پتوهای سربازی وسط بر و بیابان. بسیاری از کشورهای بالکان مرزهای خودشان را به روی پناهندگان بستند. تعداد زیادی از این پناهجویان افغانی و برخی ایرانی هستند، البته شمار ایرانی‌ها خیلی کمتر از افغان‌ها است.

مهاجرت افغان‌ها به سمت اروپا شتاب پیدا کرده و این اصلاً خبر خوبی برای این سرزمین نوپایی که بعد از طالبان سعی دارد می‌کند، بلکه بتواند از آن مجلس تار عنکبوتی بیرون بیاید نیست و یک حادثه سهمگین است. همین چند مدت پیش همه ما آرزو داشتیم که با رفتن آریانا سعید، دختر خانم هنرمند افغانی به استادیوم کابل و آن شوی زیبایی که آنجا برگزار کرد، در آنجا تحت حمایت از زنان افغانستان قرار بگیرد و نیروهای سکولار در آن کشور تقویت بشوند.
منبع: دیده بان
برچسب ها: صراط ماهواره داعش