۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

برنامه استاندار برای استقبال از روحانی

استاندار سمنان با بیان اینکه استقبال از سفر رئیس جمهور به استان سمنان بی نظیر خواهد بود، گفت: به دنبال فراهم آوردن شرایط مناسب برای میزبانی سفر استانی هیئت دولت هستیم.
کد خبر : ۲۶۵۳۱۱
صراط: محمدزند وکیلی غروب چهارشنبه در خلال دومین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهور به استان سمنان، با بیان اینکه به دنبال استقبال بی نظیر از هیئت دولت هستیم، بیان داشت: استان سمنان زادگاه رئیس دولت یازدهم است لذا به استقبال از ایشان باید به بهترین نحو صورت بپذیرد.

وی افزود: استقبال پرشور مردمی از دکتر روحانی فضای ارائه خدمت را در جامعه بازتر می کند چرا که این حضور می تواند با برکات فراوانی برای استان سمنان همراه باشد.

روابط عمومی ها در بسیج مردمی موثرند

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان نیز در این نشست، با اشاره به نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در مهیا ساختن شرایط میزبانی از کاروان تدبیر و امید، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها زمینه ساز استقبال بی نظیر مردم استان را از رئیس جمهوری مهیا می کنند.

محمدرضا میرزایی افزود: سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در این برهه بسیار حائز اهمیت است چرا که این سفر، نخستین حضور هیئت دولت پس از تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی در مراکز استان ها است.

وی در ادامه سفر ریاست جمهوری به سمنان را از سه جهت حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: در وهله نخست باید گفت رئیس جمهوری اسلامی ایران به زادگاه خود سفر می کنند لذا استقبال بی نظیر از ایشان در شهر و دیار خود می تواند نکته در خور توجه این سفر باشد.

نخستین سفر روحانی به استان سمنان

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان همچنین گفت: رسانه های خارجی قطعا نخستین سفر استانی ریاست جمهوری پس از تصویب برجام را به دقت زیر ذره بین قرار می دهند که این مهم نیز می تواند از دیگر نکات قابل ذکر سفر استانی هیئت دولت باشد.

میرزایی درباره سومین نکته حائز اهمیت سفر دکتر روحانی به استان سمنان، توضیح داد: این سفر نخستین سفر رسمی دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران اسلامی به استان سمنان است که این مهم می تواند با استقبال پرشور مردم این استان همراه شود.

وی افزود: حمایت از دولت یازدهم در زمره ویژگی های مردم خونگرم و میهمان نواز سمنان است لیکن حضور هیئت دولت در این استان می تواند با اتفاقات جالب توجهی همراه باشد.

گفتنی است جلسه هم اندیشی معتمدان و موثران استان سمنان همراه با ستاد استقبال مردمی از رئیس جمهور صبح پنج شنبه در شاهرود برگزار خواهد شد.

منبع: مهر