۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

پرواز نجف-تهران 16 ساعت طول کشید!

پرواز نجف به تهران بعد از 16 ساعت به فرودگاه امام خمینی رسید و از حدود 2 ساعت پیش تاکنون مسافران به نشانه اعتراض در هواپیما نشسته‌اند.
کد خبر : ۲۶۵۳۷۵
صراط: پرواز نجف به تهران بعد از 16 ساعت به فرودگاه امام خمینی رسید و از حدود 2 ساعت پیش تاکنون مسافران به نشانه اعتراض در هواپیما نشسته‌اند.

پرواز شرکت ایران‌ایر از شهر نجف به تهران که قرار بود ساعت 18:30 روز گذشته حرکت کند بعد از گذشت حدود 16 ساعت تأخیر و معطل شدن مسافران به تهران رسید.

یکی از مسافران این پرواز به شماره 3406 که در حال حاضر در فرودگاه امام خمینی و داخل هواپیما به نشانه اعتراض حضور دارند، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: روز گذشته برای پرواز به فرودگاه نجف آمدیم اما زمان پرواز تمدید و به ساعت 20:45 موکول شد. اما دوباره ساعت 21:45 و پس از آن ساعت‌های 22، 2:30، 7 صبح و نهایتا 9 صبح برای پرواز اعلام شد.

این مسافر گفت: هنگامی که مسافران در سالن فرودگاه حضور داشتند برق قطع شد و مسافران به مدت 4 ساعت در تاریکی مطلق قرار داشتند و بعد از اینکه برق اضطراری وصل شد،‌بازهم خبری از سیستم تهویه نبود و این امر مشکلات فراوانی را برای مسافران به ویژه بانوان و کودکان ایجاد کرده بود. نکته قابل تأمل این بود که نماینده شرکت ایران‌ایر در تمام این مدت از خود سلب مسئولیت می‌کرد و می‌گفت این اتفاق به من ربطی ندارد.

وی ادامه داد: تأخیر ایجاد شده برای پرواز ایران‌ایر در حالی بود که پرواز کشورهای دیگر و حتی برخی پروازهای ایران از جمله زاگرس و قشم‌ایر در حال انجام بود و مسئولان ایران‌ایر برای اینکه هزینه بیشتری متحمل نشوند، منتظر ماندند تا با هواپیمای موردنظرشان پرواز انجام شود. مسئولان ایران‌ایر نه‌تنها برای استراحت مسافران جایی را در نظر نگرفتند و آنها روی نیمکت ساعت‌ها نشستند، بلکه حتی آب هم به ما ندادند در حالی که این کارها از بدیهیات پروازهای بین‌المللی است.

وی گفت: حدود 2 ساعت است که در فرودگاه امام خمینی و داخل هواپیما مسافران به نشانه اعتراض نشسته‌اند و از خروج خودداری می‌کنند. در حالی که خواسته مسافران حضور مدیرکل ایران‌ایر و مدیر فرودگاه امام خمینی برای عذرخواهی و بیان توضیحات درباره این اتفاق است، اما آنها انتظامات فرودگاه را میان مسافران فرستادند و آنها هم ضمن فرافکنی و عذرخواهی، اعلام کردند که وقوع چنین اتفاقاتی طبیعی است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط نجف تهران