۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

حضور کی روش و ۷۰ هزار تماشاگر

دربی هشتادو یکم پایتخت در شرایط از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که پیش از آغاز این بازی بازیکنان استقلال با لباس منقش به عکس نوروزی به گرم کردن پرداختند.
کد خبر : ۲۶۵۵۵۱
صراط: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استنقلال در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف هم خواهند رفت که برانکو تمرین تیمش را به دقت زیر نظر گرفت. حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید.

* دروازه‌بانان استقلال زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند که بلافاصله بعد از حضور آن‌ها در زمین وحید طالب لو به شدت توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت. نکته جالب این بود که پس از چندین دقیقه هواداران رحمتی را نیز تشویق کردند.

* استقلالی‌ها با لباس منقش به عکس هادی نوروزی به گرم‌کردن بدن‌هایشان پرداختند. از بین استقلالی‌ها عمران زاده و طالب لو بیشتر از سایر نفرات تشویق شدند.

* پیش از آغاز این بازی ترافیک سنگینی را در خیابان‌های منتهی به استادیوم و مقابل درب غربی ورزشگاه شاهد بودیم.

* برانکو ایوانکویچ مانند سایر بازی‌ها نظارت ویژه‌ای روی عملکرد بازیکنان تیمش داشت. این در حالی بود که پرویز مظلومی هنگام گرم کردن بازیکنانش در کنار زمین حضور نداشت.

* پیش از شروع بازی مراسم نوحه خوانی و سینه زنی به مناسبت ماه محرم برگزار شد. حنیف عمران زاده نیز در هنگام برگزاری مراسم به میانه زمین آمد و مداح را بوسید.

* در حالی که هشتادویکمین دربی تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود هنوز ورزشگاه پر نشده و حدود ۷۰ هزار  تماشاگر روی سکوها نشسته بودند. همچنین جمعیت بسیاری در حال ورود به ورزشگاه هستند که با ادامه این روند ممکن است ورزشگاه پر شود.

* کارلوس کی‌روش و دستیاران سرمربی تیم ملی نیز در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

منبع: مهر