۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

مربی پدیده: داور پنالتی ما را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در بازی برابر گسترش فولاد تبریز و دریافت چهار گل از این تیم، گفت: بازیکنانم امروز تمرکز کافی را نداشتند.
کد خبر : ۲۶۵۷۴۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در بازی برابر گسترش فولاد تبریز و دریافت چهار گل از این تیم، گفت: بازیکنانم امروز تمرکز کافی را نداشتند.

رضا مهاجری عصر شنبه بعد از پایان دیدار گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد در نشست خبری گفت: به بازیکنان و کادر فنی تیم تبریزی تبریک می گویم که امروز پیروز شدند و سه امتیاز بازی را کسب کردند.

وی با تاکید بر اینکه داور پنالتی مسلم ما را نگرفت، افزود: نمی خواهم برای این شکست بهانه بیاورم ولی داور بازی پنالتی تیم ما را نگرفت.

مهاجری با بیان اینکه گسترش فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می دانستیم، ادامه داد: ولی متاسفانه امروز تمرکز کافی را روی بازی نداشتیم که این مهترین عامل این شکست بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با تاکید بر اینکه خود بازیکنان پدیده فرصت های گلزنی را دراختیار بازیکنان گسترش قرار دادند، ابراز داشت: تغییراتی در نیمه دوم در ترکیب تیمم دادم و کمی وضعیت تیمی و سازماندهی ما بهتر شد ولی نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

مهاجری سپس در خصوص این شکست سنگین تیمش گفت: ما باید از بازی امروز درس یاد بگیریم و به آینده امیدوار باشیم و بیشتر تلاش کنیم چراکه امروز فوتبال تمام نمی شود و هنوز لیگ ادامه دارد.

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد در هوای سرد و بارانی تبریز با نتیجه چهار بر یک به نفع آبی پوشان تبریز به پایان رسید تا پدیده گربه سیاه تیم های تبریزی‌ بالاخره شکست بخورد.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط مهاجری پدیده