۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

روایتی از حمله چند هوادار به استیلی

حضور چند نفر در تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و اعتراض آنها به حمید استیلی یکی از مهم‌ترین حواشی این تیم پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان بود.
کد خبر : ۲۶۵۸۸۷
صراط: حضور چند نفر در تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و اعتراض آنها به حمید استیلی یکی از مهم‌ترین حواشی این تیم پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان بود.

دو روز قبل از بازی ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان اتفاقاتی در تمرین ملوان رخ داد که باعث ناراحتی حمید استیلی شد. سیدمهدی حسینی‌نسب مربی ملوان در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت: دو روز قبل از بازی با فولاد خوزستان، تمرینات ما پشت درهای بسته انجام شد، ولی سه چهار نفر به تمرین آمدند و اسکوچیچ را تشویق کردند. ما دلیل این کار آنها را متوجه نشدیم و نمی‌دانیم از کجا خط گرفته بودند. اصلاً نفهمیدم آنها هوادار بودند یا اینکه لیدر هواداران ملوان.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه تمرین تمام شد قصد داشتیم محل تمرین را ترک کنیم که آنها جلوی اتومبیل ما را گرفتند. استیلی هم پیاده شد تا ببیند این چند نفر چه می‌گویند. یکی دو نفر از آنها به یکباره به سمت استیلی هجوم بردند و من و پایان رأفت هم آنها را هل دادیم تا به عقب بروند. واقعاً این اتفاقات برای ما هضم‌شدنی نبود، هرچند که آنها چند ساعت بعد آمدند و عذرخواهی کردند.

حسینی‌نسب خاطرنشان کرد: روز گذشته و بعد از بازی با فولاد هم تعدادی از هواداران ملوان علیه پایان رأفت شعار دادند. این کارها آن هم در شرایطی که فولاد را شکست دادیم، واقعاً درست نبود، هرچند که چنین حاشیه‌هایی فقط توسط تعداد کمی از هواداران صورت می‌گیرد، چون هواداران واقعی ملوان متعصب هستند.

مربی تیم فوتبال ملوان همچنین تصریح کرد: باید بگویم که حمید استیلی هیچ هدفی جز خوشحال کردن هواداران ملوان ندارد و بهتر است که بعضی‌ها متوجه رفتارشان باشند. کادر فنی تیم ملوان هنوز پولی نگرفته است و این درست نیست که چنین برخوردی با آنها صورت بگیرد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط ملوان استیلی