۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

حمایت اینستاگرامی استقلالی‌ها از رحمتی

بازیکنان استقلال با انتشار تصاویری از کاپیتان تیمشان در اینستاگرام از سیدمهدی رحمتی خواستار حضور سیدمهدی رحمتی به تیم ملی شدند.
کد خبر : ۲۶۶۰۳۵

صراط: پس از درخشش سیدمهدی رحمتی در دربی هشتاد و یکم صحبت های زیادی در خصوص لزوم بازگشت وی به دروازه تیم ملی مطرح شد.

کیروش در واکنش به این انتقادها بیانیه ای را منتشر کرد. وی در این بیانیه به صراحت اعلام کرد: «معیار انتخاب‌های من همیشه بنا بر دو مطلب اصلی بوده است: 1- شخصیت 2- استعداد؛ افرادی که از بعد شخصیتی مردود شوند هیچ شانسی با من ندارند، حتی اگر درون زمین استعدادشان را نشان دهند.»

هرچند پس از این بیانیه مربیان، مسئولان و پیشکسوتان کشورمان در اظهاراتی از نوع نگاه کیروش به رحمتی انتقاد کردند اما بازیکنان استقلال دراقدامی جالب حمایت خود از کاپیتان تیمشان را نشان دادند.

* آرش برهانی: زدن قفل محکم بر دروازه تیم ملی فقط از دستان تو برمیاید

حمایت اینستاگرامی استقلالی‌ها از رحمتی

آن ها با تو مشکلی ندارند، فقط شاید دوستت ندارند چون یقین دارند که تو بهترینی... مهدی رحمتی عزیز، جایت مدتهاست در تیم ملی خالی است، تیم ملی دوست داشتنی ای که برای کامل بودن تو را کم دارد. شماره یک ایران بودن همیشه برازنده توست و این را نه من، که حتی کارلوس کی روش هم خوب می داند! زدن قفل محکم بر دروازه تیم ملی فقط از دستان تو برمیاید چون شایسته ترینی.

حنیف عمران زاده: کل ایران میدونه تو شماره یک ایرانی

حمایت اینستاگرامی استقلالی‌ها از رحمتی

داداش خودت میدونی که کل ایران میدونه تو شماره یک ایرانی. چشم 20 میلیون آبی به توإ. کار سختی رو به جلو داریم واسه قهرمانی

امین حاج محمدی: بهترین شماره یک ایران و تورانی

حمایت اینستاگرامی استقلالی‌ها از رحمتی

همه میدونن بهترین شماره یک ایران و تورانی، هیچ جایی لیاقتتو نداره جز استقلال، پرچمت بالاس بهترین.

منبع: فارس