۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

اوباما جمهوریخواهان را به سخره گرفت

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به مناظره سوم نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ گفت: «آنها می‌گویند وقتی با پوتین حرف بزنیم او رفتارش را تغییر خواهد داد اما شما نتوانستید از پس تعدادی مجری سی‌ان‌بی‌سی بربیایید».
کد خبر : ۲۶۶۳۴۸

صراط: باراک اوباما روز سه‌شنبه با به سخره گرفتن نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات 2016 آمریکا توانایی آن‌ها برای تعامل و مذاکره با رئیس‌جمهور روسیه را زیر سوال برد.

سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 هفته گذشته برگزار شد که یکی از موضوعات و مسائل خبرساز آن سوالات تند و تیز مجریان شبکه سی‌ان‌بی‌سی از نامزدها بود.

به گزارش هیل، رئیس‌جمهور آمریکا که همواره مورد انتقادات نامزدهای جمهوری‌خواه قرار گرفته و آن‌ها به ویژه مواضع او در قبال روسیه و رئیس‌جمهور این کشور را ضعیف خوانده‌اند، پاسخی کنایه‌آمیز به آن‌ها داد.

باراک اوباما با اشاره به مناظره سوم نامزدهای جمهوریخواه گفت: «آن‌ها (نامزدهای جمهوری‌خواه) می‌گویند وقتی با پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) حرف بزنیم او رفتارش را تغییر خواهد داد اما مشخص شده که شما نتوانستید از پس تعدادی مجری شبکه سی‌ان‌بی‌سی بربیایید».

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «اگر شما نمی‌توانید این افراد‌ (مجری‌های شبکه سی‌ان‌بی‌سی) را مدیریت کنید، من فکر نمی‌کنم روس‌ها و چینی‌ها زیاد نگرانی درباره شما داشته باشند».

منبع: فارس