۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

رسایی: برخی قلبشان پشت دیوار سفارت ماند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی ها فقط جسمشان از سفارت آمریکا بالا رفت و قلبهایشان پشت دیوار سفارت ماند.
کد خبر : ۲۶۶۴۹۹

صراط: حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم یوم الله 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوادث سال‌های اخیر نشان می‌دهد آن سالی که یک عده از دیوار سفارت بالا رفتند آن بدنهایشان بود که سفارت را اشغال و تسخیر کرد.

وی افزود: برخی از تسخیرکنندگان سفارت آمریکا قلب هایشان پشت سفارت آمریکا ماند و از دیوار سفارت بالا نرفت بلکه سالهای بعد معلوم شد آن کسی که دل‌های این ها اشغال کرده است آمریکاست. بنابراین تغییر روش و منش در برخی از انقلابیون حکایت از این می‌کند که آنها معتقد به شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با امریکا نبودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ابهت حضرت امام(ره) و فضای انقلابی آن روز برخی از انقلابی نماها را به این سمت برده بود و شیرینی زندگی دنیا زیر کام آنها به وضوح مشخص بود و امروز انها چهره واقعی خود را نشان دادند.

به اعتقاد رسایی کلیات ملت ایران نسبت به اوایل انقلاب تغییر نکرده و از روزی که انقلاب را شروع کرده‌اند تا به امروز ثابت کردند که سفارت آمریکا را لانه جاسوسی و منفذ نفوذ می‌دانند اما علیرغم اینکه ما سفارت آمریکا را تسخیر کردیم امروز لانه‌های جاسوسی در برخی از رسانه‌ها به چشم می‌خورد.

منبع: فارس