۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

منصوریان: اشتباه فغانی من را نگران کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: مهمترین موضوع پس از اتمام بازی با پدیده این است که ما در چند روز آینده بازی نداریم.
کد خبر : ۲۶۶۵۹۳

صراط: علیرضا منصوریان پس از پیروزی نفت مقابل پدیده در ضربات پنالتی اظهار داشت: خوشحالم که همچون سال گذشته مقابل پدیده یک بازی سخت و دشوار را انجام دادیم و در نهایت پیروز شدیم. مهمترین مسئله این است که در چند روز آینده ما بازی نداریم چرا که اگر بازی‌ای داشتیم 5-6 بازیکن ما و نفت و پدیده با مشکلاتی روبرو می‌شدند.

وی ادامه داد:‌از عملکرد تیمم راضی هستم چرا که ساختار و شیب رو به بالا را حفظ کردم. بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار ما بود.

سرمربی نفت در مورد اینکه کادر فنی پدیده در صحنه‌ای معتقد بودند که خطای هند در محوطه جریمه نفت به وقوع پیوست، گفت:‌من قبل از بازی به بازیکنانم گفتم فغانی داور انعطاف‌پذیری نیست. او شخصیتش به گونه‌ای است که القا می‌کند مربیان دو تیم اعتراضی نکنند. در آن صحنه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و توپ به دست بازیکن ما خورد یا خیر. در هر صورت ما اعتراضی به داوری نمی‌کنیم و در مورد عملکرد او صحبت نخواهیم کرد چرا که داور هم در مورد عملکرد من و مهاجری نظر نمی‌دهد.

منصوریان در مورد اشتباه فغانی در اتمام بازی در حالی که پدیده پنالتی دیگری را فرصت داشته اما سوت پایان بازی را زد، خاطرنشان کرد: من در آن صحنه نگران شدم چرا که برخی مواقع پس از اینگونه اشتباهات تحولی شکل می‌گیرد و جریان بازی تغییر می‌کند همانند سال 1998 که آن استرالیایی وارد زمین شد و جریان بازی را به نفع ایران تغییر داد.

وی افزود: این برد را به فال نیک می‌گیریم. تفاوت ما و پدیده آن چنان نیست. قبلا هم گفته‌ام در لیگ ما تفاوت‌ها زیاد نیست. تیمی موفق است که منظم بازی کند. همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که پدیده آپشن‌های زیادی روی نیمکت ندارد و اگر چند بازیکن این تیم دچار مشکل شوند مهاجری دستش بسته است.

سرمربی نفت در مورد ادامه راه در جام حذفی گفت: راه سختی در پیش داریم و منتظر هستیم تا برنده دیدار استقلال و فولاد مشخص شود.

منبع: فارس