۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
شریفات:

به قهرمانی گفتم کارت زردت قبول!

مهاجم تیم فوتبال فولاد می‌گوید که به داور بازی این تیم مقابل صبا چیزی نگفته که او را محروم کرده‌اند.
کد خبر : ۲۶۶۶۲۱
صراط: اسماعیل شریفات در خصوص شکست 3 بر یک مقابل استقلال در جام حذفی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما در ادامه و در 5 دقیقه غافلگیر شدیم و در دو ضربه کرنر گل خوردیم. بازی پایاپای بود و می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم، اما متاسفانه بار دیگر غافلگیر شدیم و گل سوم را دریافت کردیم که دیگر کار برایمان تمام شد.

وی درباره اینکه مشکل فولاد چیست که در لیگ برتر و در جام حذفی نمی‌تواند نتیجه بگیرد، اظهار داشت: من نمی‌توانم درباره مشکل تیم چیزی بگویم، مدیریت و کادرفنی بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و مطمئنا آنها بهتر می‌توانند در خصوص مشکلات صحبت کنند.

شریفات درباره اینکه آیا دراگان اسکوچیج در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است، گفت: خیر؛ چنین چیزی نبود و حتی اسکوچیچ تمرین برایمان تعیین کرد و یکشنبه تمریناتمان آغاز می‌شود. 

مهاجم فولاد خوزستان ادامه داد: فوتبال همین است. شما یک روز در صدر جدول قرار دارید و یک روز اینگونه نتیجه می‌گیرید، نمی‌توان در این خصوص چیزی گفت.

وی درباره اینکه تعطیلات پی‌درپی لیگ که طولانی‌ مدت است را چگونه ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: مطمئنا این تعطیلات به ضرر همه تیم‌هاست و نمی‌توان آن را کتمان کرد اما گویا کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال بهتر از همه تصمیم می‌گیرند.

شریفات درباره اینکه چرا پس از گلزنی مقابل استقلال شادی نکرد، گفت: مهم این نیست که من بعد از گلزنی خوشحالی کنم یا نه، مهم این است که گل من باعث برتری فولاد شود که این بار این‌طور نشد.

وی درباره اینکه محروم شده است و پیش از بازی با استقلال اعلام شد محرومیت او در لیگ اعمال خواهد شد، اظهار داشت: وقتی من را به یکباره محروم کردند خودم هم غافلگیر شدم. بعد از کارت قرمزی که در بازی با تراکتورسازی گرفتم پس از بازی به محسن قهرمانی که داور بازی بود گفتم کارتت قبول که گویا بعد از بازی علیه من گزارش رد کرده و یک کارت زرد هم به حسابم نوشته است، اما همه چیز مشخص است و لب‌خوانی من هم موجود است که چیز دیگری به داور نگفتم.

منبع: تسنیم