۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

شکایت الهلال از الاهلی رد شد

دادگاه حکمیت ورزش شکایت باشگاه الهلال عربستان از باشگاه الأهلی را رد کرد و به این ترتیب نماینده فوتبال امارات در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.
کد خبر : ۲۶۶۷۱۴
صراط: دادگاه حکمیت ورزش شکایت باشگاه الهلال عربستان از باشگاه الأهلی را رد کرد و به این ترتیب نماینده فوتبال امارات در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.

به نقل از إرمنیوز، تیم فوتبال الأهلی امارات که در یک چهارم نهایی با حذف نفت تهران به نیمه نهایی صعود کرد، توانست در این مرحله با شکست دادن الهلال عربستان جواز صعود به فینال را به دست آورد.

باشگاه الهلال عربستان که نتوانست به فینال صعودکند، بعد از پایان بازی به حضور اسامه السعیدی، بازیکن الأهلی در دیدار برگشت اعتراض کرد و حضور او را غیرقانونی دانست اما کنفدارسیون فوتبال آسیا در نهایت این اعتراض آنها را ردکرد و صعود الأهلی به فینال را نهایی دانستند.

اما سعودیها به حکم کنفدارسیون فوتبال آسیا اعتراض داشتند و به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) هم شکایت کردند اما راهی از پیش نبردند چرا که در بیانیه‌ای که این دادگاه به صورت رسمی اعلام کرد اعتراض باشگاه الهلال مورد قبول واقع نشد و تیم الأهلی امارات به صورت رسمی به فینال صعود کرد.
منبع: ایسنا