۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

عذرخواهی فدراسیون از کادر فنی امیدها

فدراسیون فوتبال از کادر فنی تیم امید به دلیل اشتباهی که در انتشار اسامی این تیم رخ داده، عذرخواهی کرد.
کد خبر : ۲۶۶۷۳۲
 صراط: فدراسیون فوتبال از کادر فنی تیم امید به دلیل اشتباهی که در انتشار اسامی این تیم رخ داده، عذرخواهی کرد.

امیرحسین حسینی  در خصوص اخباری که در برخی از رسانه‌ها درباره دستکاری لیست تیم فوتبال امید که توسط کادر فنی این تیم در اختیار فدراسیون قرار داده شده اظهار داشت: روز گذشته (چهارشنبه) اسامی بازیکنان تیم المپیک ایران توسط سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شد که در اعلام این اسامی روی سایت اشتباهاتی رخ داد که باید بابت این مسئله از مردم، اهالی فوتبال و به‌خصوص کادر فنی تیم امید عذرخواهی کرده و اعلام کنم این موضوع هیچ ارتباطی با کادر فنی تیم امید ندارد که به آنها نسبت داده شده است.

وی افزود: در طی رقابت‌های لیگ اعضای کادر فنی تیم امید تمام بازی‌ها را زیر نظر داشته و به خوبی بازیکنان را می‌شناسند. بنابراین نسبت دادن این لیست به آنها کار اشتباهی است. این لیست توسط امور جوانان فدراسیون فوتبال در اختیار ما قرار گرفت و ما هم همان لیست را منتشر کردیم. پس نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها تهمت زده و موضوع دستکاری را مطرح می‌کنند، در حالی که این یک اشتباه سهوی بوده و از سوی ما نبوده است.

مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: باز هم به نیابت از فدراسیون فوتبال به دلیل اشتباهی که یکی از بخش‌های زیرمجموعه فدراسیون انجام داده، عذرخواهی می‌کنم.
منبع: تسنیم