۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

گزارش سایت یونانی ازشادی انصاریفرد

سایت سوپر لیگ یونان با انتشار گزارشی از کریم انصاریفرد به دلیل شادی اش بعد از گلزنی اشاره کرده است.
کد خبر : ۲۶۶۷۸۴
صراط: کریم انصاریفرد که به تازگی به تیم ملی هم دعوت شده در هفته های گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب پانیونیوس داشته است. این بازیکن موفق شده در ترکیب تیم مارتین به عنوان یک گلزن نیز خود را معرفی کند.

سایت سوپرلیگ در گزارشی به شادی گل کریم انصاریفرد بعد از گلزنی و نمایش نوشته های روی تی شرت خود پرداخته است و از آن بعنوان بزرگذاشت دوستی اش با کاپیتان پرسپولیس یاد کرده است.

سایت مستقل سوپر لیگ یونان با انتشار گزارشی از کریم انصاری فرد به رفاقت او با هادی نوروزی،کاپیتان فقید تیم پرسپولیس اشاره کرد.

سوپرلیگ در این گزارش آورده: نوروزی اخیرا پس از حمله قلبی زندگی با زندگی وداع کرد و این مساله باعث ناراحتی مهاجم ایرانی تیم پانینیوس شد. انصاری فرد پس از گلی که به تیم پانتلیکوس در سوپر لیگ یونان زد با رفتن به سوی دوربین ها و بالا زدن پیراهنش، نوشته ای به زبان انگلیسی با مضمون "کاپیتان در آرامش استراحت کن" به همگان نشان داد.

کریم انصاری فرد از قبل این برنامه ریزی را انجام داده بود و کاپیتان نوروزی به او انگیزه مضاعفی بخشیده بود.او واقعا در این بازی عملکرد خوبی داشت.

کریم انصاریفرد بعد از عملکرد درخشانش در سوپرلیگ یونان موفق شده به اردوی تیم ملی دعوت شود و به نظر می رسد روزهای خوب برای مهاجم لژیونر فرا رسیده است.

منبع: ورزش سه