۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

خسارت باران و طوفان به جیرفت +تصاویر

باران و طوفان به مزارع کشاورزی بخش اسماعیلی جیرفت خسارت وارد کرد.
کد خبر : ۲۶۷۳۵۷

صراط: عصر امروز باران و جاری‌ شدن سیل در بخش اسماعیلی این شهرستان جاده مواصلاتی جیرفت و فاریاب را به مدت سه ساعت مسدود کرد.

براساس این گزارش، باران شدید در بخش اسماعیلی جیرفت به همراه طوفان شدید به مزارع کشاورزان و گلخانه‌داران این منطقه خسارت زیادی وارد شد.

خسارت باران و طوفان به جیرفت + تصاویر

همچنین این سیل منجر به ایجاد ترافیک خودروها در دو  طرف این رودخانه در 15 کیلومتری جاده جیرفت به فاریاب منجر و موجب شد، مسافران و خودرو‌های عبوری به مدت سه ساعت سرگردان باشند و در این راستا یک موتور‌سیکلت که در مسیر آب گرفتار شده بود، برای رهایی از سیل موتور را رها کرده و به کمک  افراد حاضر در منطقه از سیل نجات یافت.

خسارت باران و طوفان به جیرفت + تصاویر

بخشدار بخش اسماعیلی جیرفت اظهار داشت: امروز با توجه به بارندگی شدید و جاری‌شدن سیل در منطقه خسارت بسیاری به کشاورزان این منطقه وارد شد و از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا داریم که با توجه به خسارت وارد شده با در نظر‌گرفتن اعتباراتی به فریاد مردم بخش اسماعیلی برسند.

خسارت باران و طوفان به جیرفت + تصاویر

جعفر جلالی بیان داشت: مردم بخش اسماعیلی جیرفت از نعمت یک جاده مناسب محروم هستند و با آمدن کمترین باران در منطقه سیل جاری می‌شود و باید مردم ساعت‌ها در پشت سیلاب سرگردان باشند.

خسارت باران و طوفان به جیرفت + تصاویر

وی ضمن بازدید از مناطق مختلف بخش و مزارع کشاورزی خسارت‌دیده افزود: طوفان به بخش کشاورزی این منطقه خسارت بسیاری را وارد کرده که میزان این خسارت‌ها توسط کارشناسان در حال بررسی است.

خسارت باران و طوفان به جیرفت + تصاویر
منبع: فارس