۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

تاکید جنتی بر گسترش نشریات سلامت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بر ضرورت گسترش نشریات مرتبط با سلامت و بهداشت در کشور تاکید کرد.
کد خبر : ۲۶۷۴۱۹
صراط: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بر ضرورت گسترش نشریات مرتبط با سلامت و بهداشت در کشور تاکید کرد.
علی جنتی روز دوشنبه در سومین روز برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در حاشیه بازدید خود از غرفه های مختلف نمایشگاه در پاسخ به سوالی در زمینه نشریات مرتبط با حوزه سلامت و بهداشت افزود: هر مقدار در زمینه سلامت مردم نشریات را گسترش دهیم باز هم کمبود داریم.
وی اضافه کرد: مساله سلامت به سرنوشت همه ملت و 80 میلیون نفر جمعیت مربوط می شود و هر چقدر تعداد نشریات مرتبط را افزایش دهیم کمبود آن باز هم احساس می شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در دیگر غرفه ها علاوه بر بازدید از این غرفه ها در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در محیطی صمیمانه با اصحاب رسانه مستقر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به گفت و گو پرداخت.
جنتی در زمان حاضر در حال بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه است.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه، با حضور بالغ بر 700 رسانه در 567 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد بود و همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان وبازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور خواهد بود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: صراط جنتی نشریات