۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

تیم ملی فوتسال ناشنوایان در پادگان +تصاویر

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در حاشیه اردوی خود در کرمان از مرکز آموزش 05 شهید امیر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان بازدید کردند.
کد خبر : ۲۶۷۴۵۷
صراط:تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در حاشیه اردوی خود در کرمان از مرکز آموزش 05 شهید امیر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان بازدید کردند.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که در چهارمین دوره جام جهانی فوتسال ناشنوایان در اردوی استان کرمان به سر می‌برند، صبح امروز در مرکز آموزش 05 کرمان حضور یافت.

ورزشکاران ناشنوا در حاشیه حضور در مرکز آموزش 05 کرمان از نمایشگاه مضرات مواد مخدر و سبک زندگی اسلامی و سالن تیراندازی فاتح 12 این مرکز بازدید به عمل آورده و از تلاش آنها در کسب مقام اول فوتسال ناشنوایان آسیا با لوح تقدیر و بسته فرهنگی و تندیس مرکز قدردانی شد.

آمادگی جسمانی نیروهای مسلح رابطه مستقیمی با توان رزمی دارد

محمدعلی سعیدعسکری فرمانده مرکز آموزش 05 شهید امیر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تقویت، توسعه علمی و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح رابطه مستقیمی با توان رزمی و ارتقای روحیه نفرات دارد.

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید امیر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان بیان کرد: در مکتب اسلام جسم و روح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به نحوی که فکر و روان سالم را می‌توان در جسم سالم مشاهده کرد .

وی اظهار کرد: با گسترش همه جانبه ورزش در تمام سطوح، بدیهی است که ورزش در جامعه می‌تواند یک عامل مهم تربیتی برای افزایش روح فداکاری و یاری رساندن به همنوع شود.

سعیدعسکری تصریح کرد: ورزش و تربیت بدنی، ویژه افراد مشخصی در جامعه نیست و هر نفری با اندک بضاعتی می‌تواند حداقل به ورزش همگانی و تقویت قوای جسمانی بپردازد.

باید موجب رضایت‌مندی و افزایش فعالیت مطلوب ورزشکاران شد

وی گفت: ورزشکارانی که امروز مرکز آموزش 05 کرمان افتخار میزبانی آنها را عهده دارد با برنامه‌ریزی و هدایت صحیح و حسن تعاون و همکاری و با پرورش قوای ذهنی و جسمی و توانایی‌های حرکتی و مهارت‌های فردی و روحیه جوانمردی، قهرمان فوتسال ناشنوایان آسیا شده‌اند.

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید امیر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان افزود: آنچه مسلم است مشارکت در فعالیت‌های منظم و سلامت محور در افزایش ادراک و نگرش افراد به داشتن یک زندگی موفق توام با تندرستی و سلامتی بدون در نظر گرفتن مشکل ناشنوایی توسط  این ورزشکاران است که به منصه ظهور گذاشته شده است.

سعیدعسکری اظهار داشت: بنابراین می‌توان با ارتقا و توسعه مؤلفه تاثیرگذار در وضعیت فعالیت‌های ورزشی توسط برنامه‌ریزان و مدیران ورزشی شاهد رضایت‌مندی و افزایش فعالیت مطلوب این قبیل ورزشکاران شده و موجب افزایش کیفیت زندگی سلامت عمومی آنها شد.

توجه یک فرمانده نظامی به ورزشکاران معلول برایم قابل توجه بود

حسین مولا سرپرست تیم ملی فوتسال ناشنوایان نیز اظهار داشت: مدتی قبل به مناسبت روز پارالمپیک از طرف فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان لوح تقدیری به هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان ارسال شد، لذا به این مسئله فکر کرده بودم که چرا یک مسئول نظامی در کار معلولان دقت دارد و این‌قدر بامحبت به جامعه معلولان و ورزش آنها توجه می‌کند.

وی بیان داشت: زمانی که تیم ملی به کرمان آمد، بر خود لازم دانستم که این روحیه را تقویت کرده و برای تشکر نسبت به فرمانده و کارکنان مستقر در پادگان 05 با تیم ملی در این مرکز حضور پیدا کنیم.

مولا خاطرنشان کرد: طی 12 روز که بچه‌ها در کرمان اردو داشتند از شخصیت‌های مسئول استان تنها کسی که به یاد بچه‌ها بود، فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان بود.


منبع: فارس