۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

عابدینی تخفیف 40 میلیاردی را تکذیب کرد

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه به اسپانسر تخفیف داده نشده تأکید کرد که اگر پیشنهاد اسپانسر تبلیغات محیطی برای دریافت تخفیف موافقت نشود، قرارداد به قوت خود باقی خواهد ماند.
کد خبر : ۲۶۷۷۴۵
صراط:عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه به اسپانسر تخفیف داده نشده تأکید کرد که اگر پیشنهاد اسپانسر تبلیغات محیطی برای دریافت تخفیف موافقت نشود، قرارداد به قوت خود باقی خواهد ماند.
جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

در این جلسه علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج ، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، اعضای هیئت رئیسه و مسئولان سازمان لیگ حضور داشتند.

امیر عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص این جلسه در خصوص اینکه سازمان لیگ به اسپانسرش تخفیف 40 میلیاردی داده است، گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران به هیچ‌وجه تخفیف 40 میلیارد تومانی به کانون ایران‌نوین، مجری تبلیغات محیطی لیگ برتر نداده است. این شرکت به استناد ماده 10 قرارداد در نامه‌ای به سازمان لیگ آورده است در حال حاضر شرایط به گونه‌ای نیست تا ما در یک بستر مناسب قرارداد فصل دوم را به اتمام برسانیم و درخواست تعلیق در این قرارداد را مطرح کرده‌اند.

وی افزود: در این نامه دو پیشنهاد مطرح شده است که در جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ که با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ و دیگر اعضا برگزار شد مورد برسی قرار گرفت. در این جلسه مقرر شد گروه کارشناسی متشکل از محمدرضا ساکت، مدیر بازاریابی سازمان لیگ، مراد حاج‌جعفری، مرتضی حسن‌پور و بنده از اعضای هیئت رئیسه پیشنهاد این اسپانسر را  به صورت جدی و کارشناسی بررسی کنند. اینکه آیا می‌توان به استناد ماده 10 شرایط ویژه را در این قرارداد اجرا کرد یا نه.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد: تا این لحظه هیچ مصوبه‌ای دال بر اینکه به این مجری تبلیغاتی 40 میلیارد تومان تخفیف داده شده، تصویب نشده است. در صورتی که با پیشنهاد ارائه شده از سوی این اسپانسر در هیئت رئیسه موافقت نشود، این قرارداد به قوت خود باقی و باید مورد اجرا گذاشته شود.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم