۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۸

10فاجعه نقل و انتقالات تابستان+تصاویر

در تابستان امسال، حدود 3 میلیارد یورو در 5 لیگ معتبر اروپایی هزینه شده است.
کد خبر : ۲۶۸۰۵۸

صراط: وبسایت گل انگلیسی 10 خرید فاجعه امسال فوتبال اروپا در 5 لیگ برتر این قاره را بررسی کرده است. 

در این بین نام‌هایی همچون ممفیس دپای هم به چشم می‌خورد که شاید باعث تعجب فوتبال دوستان باشد. مقایسه قیمت صرف شده برای بازیکن‌ها و البته انتظاری که از هر نفر می‌رفته در این فهرست اهمیت بسیار زیادی دارد.

رادامل فالکائو
از موناکو (منچستر) به چلسی/ او که سال گذشته هم در منچستر افتضاح بود، امسال هم همین عملکرد را در چلسی تکرار کرده است، حتی افتضاح تر!
رادامل فالکائو از موناکو (منچستر) به چلسی/ او که سال گذشته هم در منچستر افتضاح بود، امسال هم همین عملکرد را در چلسی تکرار کرده است، حتی افتضاح تر!
کلینتون ان‌ژیه
از لیون به تاتنهام/ با مبلغ 12 میلیون یورو/ در برابر آرسنال خوب بازی کرد؛ اما باید در 5 بازی گشته کنکاش کنید تا او را در زمین پیدا کنید!
کلینتون ان‌ژیه از لیون به تاتنهام/ با مبلغ 12 میلیون یورو/ در برابر آرسنال خوب بازی کرد؛ اما باید در 5 بازی گشته کنکاش کنید تا او را در زمین پیدا کنید!
ماتیا دسترو
از رم به بولونیا/ با مبلغ 10 میلیون یورو/ او تا این‌جایی فصل فقط 1 گل به ثمر رسانده و یکی از ضعیف‌ترین‌های تیمش بوده است.
ماتیا دسترو از رم به بولونیا/ با مبلغ 10 میلیون یورو/ او تا این‌جایی فصل فقط 1 گل به ثمر رسانده و یکی از ضعیف‌ترین‌های تیمش بوده است.
آیمن عبدالنور
از موناکو به والنسیا/ با مبلغ 25 میلیون یورو/ مسئولین تیم اسپانیایی فکر می‌کردند می‌توانند با آیمن جای خالی اوتامندی را پر کنند، اما پروژه‌شان به بدترین شکل ممکن شکست خورد.
آیمن عبدالنور از موناکو به والنسیا/ با مبلغ 25 میلیون یورو/ مسئولین تیم اسپانیایی فکر می‌کردند می‌توانند با آیمن جای خالی اوتامندی را پر کنند، اما پروژه‌شان به بدترین شکل ممکن شکست خورد.
جکسون مارتینز
از پورتو به اتلتیکو مادرید/ با مبلغ 35 میلیون یورو/ مهاجم کلمبیایی همه منتقدان را انگشت به دهان گذاشته که چطور توانسته در 11 مسابقه لالیگا آن قدر بد ظاهر شود!
جکسون مارتینز از پورتو به اتلتیکو مادرید/ با مبلغ 35 میلیون یورو/ مهاجم کلمبیایی همه منتقدان را انگشت به دهان گذاشته که چطور توانسته در 11 مسابقه لالیگا آن قدر بد ظاهر شود!
هرنانس
هرنانس
پدرو رودریگز
از بارسلونا به چلسی/ با مبلغ 27 میلیون یورو/ او به نوعی از نیمکت بارسا به نیمکت چلسی منتقل شد. البته این نیمکت نشینی برای آبرامویچ و مورینیو اصلا کم خرج نبود.
پدرو رودریگز از بارسلونا به چلسی/ با مبلغ 27 میلیون یورو/ او به نوعی از نیمکت بارسا به نیمکت چلسی منتقل شد. البته این نیمکت نشینی برای آبرامویچ و مورینیو اصلا کم خرج نبود.
ممفیس دپای
از آیندهوون به یونایتد/ با مبلغ 27.5 میلیون یورو/ خیلی‌ها او را رونالدوی آینده می‌دانستند، اما بعد از درخشش برابر بروخه فقط به عنوان یک نقش منفی در زمین بازی دیده شد!
ممفیس دپای از آیندهوون به یونایتد/ با مبلغ 27.5 میلیون یورو/ خیلی‌ها او را رونالدوی آینده می‌دانستند، اما بعد از درخشش برابر بروخه فقط به عنوان یک نقش منفی در زمین بازی دیده شد!
روبرتو فیرمینیو
از هوفنهایم به لیورپول/ 13 مسابقه و صفر گل! آماری خیره کننده از یک مهاجم 41 میلیون یورویی!
روبرتو فیرمینیو از هوفنهایم به لیورپول/ 13 مسابقه و صفر گل! آماری خیره کننده از یک مهاجم 41 میلیون یورویی!
فلوریان ثاوین
از مارسی به نیوکاسل/ با مبلغ 18 میلیون یورو/ بابه ثمر رساندن تنها یک گل و ارسال یک پاس گل آماری فاجعه بار برای خود ثبت کرده است.
فلوریان ثاوین از مارسی به نیوکاسل/ با مبلغ 18 میلیون یورو/ بابه ثمر رساندن تنها یک گل و ارسال یک پاس گل آماری فاجعه بار برای خود ثبت کرده است.