۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

پاسخ سرمربی گوام به شایعات

سرمربی تیم گوام، حریف تیم ملی کشورمان در مسیر راهیان به جام جهانی 2018 روسیه، در واکنش به تعداد لژیونرهای تیمش گفت ما فقط یک بازیکن در MLS داریم.
کد خبر : ۲۶۸۰۸۱
صراط: تیم فوتبال گوام که در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه ایران قرار دارد، روز پنج‌شنبه در هند به مصاف این کشور می‌رود و هفته آینده میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان است.

برخلاف انتظار، گوام در مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کرده و از 5 بازی مسابقه خود هفت امتیاز کسب کرده است.
 
گری وایت سرمربی این تیم که از کسب این نتایج راضی به نظر می‌رسد در گفت‌و‌گو با سایت گل از صعود به جام‌جهانی گفته است.

 وایت می‌گوید: شانس ما برای صعود به جام‌جهانی خوب است. وقتی قرعه‌کشی مسابقات در آوریل اعلام شد چه کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم هفت امتیاز کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم؟ من کادر فنی بسیار خوبی را گرد هم آورده‌ام.

صعود به جام جهانی همیشه در ذهن ما است، ما تیمی حرفه‌ای هستیم که اهداف بزرگی دارد. من در ماه آوریل چنین صحبت‌هایی کردم آن‌ها فکر کردند من دیوانه‌ام. دلیل آن هم نتایجی بوده که آن‌ها در گذشته سبک کرده بودند.
 
وایت در خصوص این که گفته مب‌شود 9 بازیکن گوام در MLS توپ می‌زنند نیز گفت: من داستان سرایی‌هایی در مورد این موضوع که 9 بازیکن ما در MLS هستند خوانده‌ام.
 
اما صادقانه، ما فقط یک بازیکن داریم که در MLS بازی می‌کند. وایت دیدار روز پنج‌شنبه گوام با هند را نیز اینطور توصیف کرد، یک تیم(گوام) می‌تواند به جام جهانی صعود کند و تیم دیگر می‌خواهد خود را اثبات کند.