۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

«ناخواسته»ی ایران در آلمان +عکس

فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش در جشنواره EXGround آلمان در بخش اصلی شرکت می‌کند.
کد خبر : ۲۶۸۴۰۱
صراط: Exground Film Festival که یکی از مهمترین فستیوال‌های فیلم‌های مستقل اروپائی است، در تاریخ 13 تا 22 نوامبر (22 آبان تا یکم آذر) هجدهمین دوره خودش را سپری می‌کند و «ناخواسته» به عنوان تنها فیلم ایرانی پذیرفته شده در بخش بین‌الملل این فستیوال است.

«ناخواسته»ی ایران در آلمان +عکس

جایزه جایزه نقدی 16 هزار دلاری و جایزه‌های غیر نقدی توسط هیات داوران این فستیوال به فیلم‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

به گفته مرجان علیزاده پخش‌کننده بین‌المللی فیلم «ناخواسته» این فیلم علاوه بر Exground ، در جشنواره‌های دیگری نیز پذیرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

«ناخواسته» در جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه فیلم‌های اول (نگاه نو) مورد تقدیر قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی بود.

این فیلم با با بازی مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران آن هستند.

این فیلم یک اثر جاده‌ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد.

متن زیر که توسط برزو نیک نژاد درباره فیلم نوشته شده در سایت فستیوال به عنوان خلاصه فیلم آورده شده است:«هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگی‌مان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریزناپذیر است. ما خواسته، کاری می‌کنیم برای دوری از ناخواسته‌های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می‌خورد با همین ناخواسته‌ها.»

منبع: ایسنا