۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

واکنش مربی آلمان به حادثه پاریس

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به انفجار بمب در شهر پاریس هنگام بازی شب گذشته شاگردانش مقابل فرانسه واکنش نشان داد.
کد خبر : ۲۶۸۴۱۱
صراط: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به انفجار بمب در شهر پاریس هنگام بازی شب گذشته شاگردانش مقابل فرانسه واکنش نشان داد.

شب گذشته بعد از آنکه دیدار فرانسه و آلمان در ورزشگاه استاددوفرانس در فضای پرالتهاب ناشی از بمب‌گذاری به پایان رسید، مشکلاتی برای خروج تیم‌ها، به خصوص اعضا ژرمن‌ها بوجود آمد.

نیروهای امنیتی که مسئولیت حفظ جان تیم‌ها را داشتند، بعد از مدتی طولانی با در نظر گرفتن یکسری تمهیدات، اجازه خروج از ورزشگاه را دادند.

با توجه به این شرایط امکان انجام مصاحبه بعد از بازی فراهم نشد اما بعد از مدتی، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان اقدام به اظهارنظر کرد.

وی که تیمش ۲ بر صفر در جدال مذکور بازنده شد، به اختصار اظهارداشت: واقعا متاسفم. همه ما از وقوع این حادثه تلخ ناراحتیم و شوکه شده‌ایم.

او افزود: بدیهی است از ابتدای حضور در اینجا دچار نگرانی شدیم. ابتدا موضوع تهدید به بمب‌گذاری هتل پیش آمد. بعد همواره نگران وقوع بمب‌گذاری بودیم. روی نیمکت و حین بازی، پیوسته به این موضوع فکر می‌کردیم تا این که دغدغه بازی را داشته باشیم. وقتی هم بازی به اتمام رسید، واقعا ناراحت بودیم و نمی‌دانستیم چه کار باید کرد.

لو آنقدر از این حادثه ناراحت بود که در مورد شرایط بازی تیمش صحبتی نکرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط پاریس آلمان