۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

یونسی: مخالفین دولت همنوا با اسرائیل عمل می‌کنند!

دستیار رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: برخی در رده‌های پایین سعی دارند با دولت مخالفت و مسئولان را اذیت کنند. اینان با همنوایی اسرائیل سعی دارند فضایی ایجاد کنند تا شاید منافعی کسب کنند.
کد خبر : ۲۶۸۶۵۷
یونسی: مخالفین دولت همنوا با اسرائیل عمل می‌کنند

صراط: دستیار رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: برخی در رده‌های پایین سعی دارند با دولت مخالفت و مسئولان را اذیت کنند. اینان با همنوایی اسرائیل سعی دارند فضایی ایجاد کنند تا شاید منافعی کسب کنند.

حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی در مراسم سالگرد تأسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای که صبح امروز (یکشنبه) در هتل المپیک، برگزار شد، اظهار داشت: در دولت قبل درحالی که شغل نداشتیم جمعیت زیادی را وارد دانشگاه کردند و امروز دولت در برابر جذب این تعداد درمانده است. دولت تقریبا موانع خارجی را رفع کرده، در داخل هم در سطوح عالی، همه همراهی می‌کنند اما برخی در رده‌های پایین سعی دارند مخالفت کنند و مسئولان را اذیت کنند.

وی افزود: اینان با همنوایی با اسرائیل سعی دارند فضایی ایجاد کنند تا شاید منافعی کسب کنند. مهمترین کار دولت توافق هسته‌ای بود که مورد تأیید رهبری قرار گرفت و مجلس هم آن را تصویب کرد، حالا باید با یک انسجام و همراهی با دولت، فضا آماده شود تا برنامه‌های دولت محقق شود.

یونسی ادامه داد: برخی به شدت نگران موفقیت دولت هستند، شاید دلیل آن این است که منافعشان در رکود و ناامنی اقتصادی است.

دستیار رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: در منطقه هم برخی مانند وهابی‌ها و صهیونیست ها تلاش کردند که ایران به توافق نرسد زیرا دوست دارند توریست‌ها به رأس‌الخیمه، دبی و آنتالیا بروند و به ایران نیایند. برخی با آمدن توریست به ایران مخالفت می‌کنند درحالیکه به دلیل نبودن شغل، سرمایه‌های ما به خارج از کشور می‌رود و این مسئله نگران کننده است.

منبع: فارس