۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

کفاشیان: مشکلات سربسته عنوان شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ قطعا اگر ما یک دیدگاه حمایتی داشته باشیم و نقاط ضعفی که به وجود آمده است را به هیچ عنوان رسانه‌ای نکرده و آنها را سربسته به خود اشخاص بگوییم مطمئنا این حواشی به وجود نخواهد آمد.
کد خبر : ۲۶۸۸۵۷

صراط: رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ قطعا اگر ما یک دیدگاه حمایتی داشته باشیم و نقاط ضعفی که به وجود آمده است را به هیچ عنوان رسانه‌ای نکرده و آنها را سربسته به خود اشخاص بگوییم مطمئنا این حواشی به وجود نخواهد آمد.

علی کفاشیان در مورد تیم امید گفت: این تیم یک اردوی دیگر را برگزار کرد و در جریان آن یکی دو دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد. معتقدم که سرمایه‌گذاری خوبی روی بازیکنان امید انجام شده و قطعا این سرمایه‌گذاری برای آینده فوتبال ما و تیم ملی مفید خواهد بود. از سوی دیگر فکر می‌کنم اگر بازیکنان امید با همین اعتماد به نفس و یک برنامه‌ریزی خوب از سوی کادر فنی پیش بروند انشاءالله شانس زیادی برای رفتن به المپیک 2016 را خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند مهمترین نیاز تیم امید تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک چیست، گفت: بیشتر این بازیکنان پس از بازگشت در تیم‌های لیگی بازی خواهند کرد و باید بیشترین مراقبت از آنها در تیم‌های باشگاهی به عمل بیاید ضمن اینکه کادر فنی تیم امید باید یک مطالعه دقیق روی رقیبان تیم ایران داشته باشد تا در نهایت این دو موضوع به یک هماهنگی خوب منجر شود تا بتوانیم با آمادگی بالا به رقابت‌های المپیکی اعزام شویم. به این ترتیب در حال حاضر مسئولیت کادر فنی بیشتر است تا بتواند ضمن شناخت رقبا با یک برنامه‌ریزی و تفکر خوب، بازیکنان را وارد این رقابت‌ها کند.

کفاشیان گفت: درست است که به عنوان تیم دوم گروه به رقابت‌های مرحله پایانی انتخابی صعود کردیم اما شرایط ما با شرایطی که در رقابت‌های گذشته که در ایام عید برگزار شد، تفاوت زیادی کرده است. در مجموع فکر می‌کنم اگر بازیکنان امید ایران با تیم‌های قوی‌تر مواجه شوند می‌توانند بازی‌های بهتری از خود ارائه دهند و انشاءالله در این مسابقات بتوانیم راه المپیک را هموار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حواشی که برای تیم ملی بزرگسالان در این مدت اخیر ایجاد شد، گفت:‌ حاشیه‌ها همیشه وجود داشته و یک بخشی از آن را برخی رسانه‌های محترم که مسائل را رعایت نمی‌کنند، ایجاد کردند. همیشه گفته‌ایم یار دوازدهم فوتبال‌مان رسانه‌ها هستند و رسانه‌ها باید حمایت لازم را به عمل آورند. اگر اینچنین شود و رسانه‌ها یک الفت و دوستی را به وجود بیاورند فکر می‌کنم خیلی کمتر این حواشی به وجود بیاید.

وی در مورد اینکه برای تیم امید چه اقداماتی باید به وجود بیاید تا دچار مشکلات حاشیه‌ای که برای تیم بزرگسالانه به وجود آمد، نشود، گفت: در فدراسیون و تشکیلاتی که داریم از کادر فنی و تشکیلاتی تیم امید حمایت می‌کنیم و این حمایت تا امروز کامل بوده است. ضمن اینکه هزینه‌های زیادی صورت گرفته و مطمئنا تا المپیک این حمایت‌ها وجود خواهد داشت.

کفاشیان در خصوص اینکه اعضای فدراسیون تا چه اندازه می‌توانند در کاهش این حاشیه‌ها نقش داشته باشند، تاکید کرد: قطعا اگر ما یک دیدگاه حمایتی داشته باشیم و نقاط ضعفی که به وجود آمده است را به هیچ عنوان رسانه‌ای نکرده و آنها را سربسته به خود اشخاص بگوییم مطمئنا این حواشی به وجود نخواهد آمد.

وی در مورد اینکه حامی مالی سازمان لیگ به تعهدات خود عمل نکرده و برای اینکه بخشی از مطالبات وصول شود، تخفیف داده شده است، گفت: هنوز این تخفیف داده نشده است. البته یک بندهایی در قرارداد وجود دارد که خواسته‌ها و مطالبی که در قرارداد بوده اجرایی نشده است و سازمان لیگ نتوانسته است به برخی تعهداتش عمل کند. در همین راستا هیأت رئیسه گروهی را تعیین کرده که این گروه در حال بررسی و مطالعه این جریان است تا اگر بر اساس بندی که در قرارداد است، اگر واقعا برخی تعهدات سازمان لیگ اجرا نشده باشد ممکن است یک بخشی از درآمد تعهد شده از سوی اسپانسر کم شود. تا به امروز چنین اتفاقی نیفتاده است و اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد هم در هیأت رئیسه سازمان لیگ و هم در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باید مصوب شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضورش در جلسه هم‌اندیشی با مدیران تیم‌های لیگ برتری گفت: این جلسه به خواسته معاونت ورزشی وزارت ورزش انجام شده و بیشتر در خصوص مسائل داوری برگزار می‌شود تا توضیحات لازم برای مدیران تیم‌های لیگ برتری داده شود.

منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند