۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

تحریم نشست خبری تاج

درحالی که روابط عمومی سازمان لیگ از برگزاری نشست خبری پس از پایان جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های فوتبال داده بود اما این نشست برگزار نشد و خبرنگاران پس از معطلی چند ساعته این نشست را تحریم کردند.
کد خبر : ۲۶۸۹۳۷
صراط: درحالی که روابط عمومی سازمان لیگ از برگزاری نشست خبری پس از پایان جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های فوتبال داده بود اما این نشست برگزار نشد و خبرنگاران پس از معطلی چند ساعته این نشست را تحریم کردند.
در حالی که صبح امروز از ساعت 10 صبح مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و رییس سازمان لیگ به همراه علی کفاشیان و نصرالله سجادی در آکادمی ملی فوتبال برای بررسی مسائل و مشکلات داوری و همین طور مسائل مربوط به حق پخش و IPTV برگزار شد، خبرنگاران رسانه‌های گروهی با دعوت روابط عمومی سازمان لیگ با حضور در آکادمی فوتبال قصد پوشش خبری این مراسم و همین طور مصاحبه با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری را داشتند اما مسئولان برگزاری این مراسم اجازه ورود به آن‌ها را ندادند و از خبرنگاران خواستند از ساعت 14 در نشست خبری مهدی تاج رییس سازمان لیگ شرکت کنند تا درباره مفاد این جلسه اطلاع‌رسانی شود.

این اظهارات و دعوت خبرنگاران به هتل آکادمی برای حضور در نشست خبری درحالی از سوی مسوول همیشه پاسخگوی روابط عمومی سازمان لیگ! مطرح شده بود که علیرغم گذشت 2 ساعت از زمان اعلام شده هیچ یک از مسوولان فدراسیون یا سازمان لیگ برای پاسخگویی به خبرنگاران به میان آنها نیامدند ولی مسوولان فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌هایی با سایت فدراسیون از مفاد این جلسه صحبت کردند.

این اتفاقات در حالی رخ داد که بیش از 10 خبرنگار مختلف پس از ساعت‌ها معطلی مجبور به ترک محل برگزاری نشست خبری شدند و به نشانه اعتراض نشست خبری که قرار بود مهدی تاج رییس سازمان لیگ برگزار کند را تحریم کردند.

منبع: ایسنا